شهردار مشهد: امدادرسانی در منطقه سیدی همچنان ادامه دارد + فیلم پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد درپی جان‌باختن تعدادی از همشهریان در سیل امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو تمامی برنامه‌های فرهنگی مشهد تا شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ راه‌آهن مشهد: حرکت قطارهای مشهد به حالت عادی بازگشت | علت تاخیر، رعایت مسائل ایمنی بوده است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند سیل محور سرخس- مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتارشدن چند خودرو در سیل امروز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تخریب برخی از جاده‌های روستاهای سرخس در پی بارش باران (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: وضعیت اکثر نقاط شهر عادی است | رفع آب گرفتگی میدان انقلاب تا فردا طول می‌کشد ۲۵۰ تماس مرتبط با سیل و بارندگی با آتش‌نشانی مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی قطار شهری مشهد تا ساعت ۲۴ تمدید شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرهنگ‌سازی ماندگار در نسل آینده، با توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران شهرداری مشهد تسویه شد بارش شدید باران محور فریمان _ مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم وقوع سیل و آب‌گرفتگی در اکثر مسیر‌های ورودی و خروجی مشهد | تمام محور‌های استان به غیر از مشهد باز است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تا امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارندگی‌های مشهد ۲.۵ برابر درمقایسه‌با سال پیش افزایش یافته است ویدئو | بسته شدن جاده فریمان-مشهد بر اثر وقوع سیل (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت معابر شهر مشهد بعد از بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مسافران حتی‌الامکان از قطارشهری برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنند
سرخط خبرها

توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۶۰۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به برداشت‌های اشتباه درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری با بیان اینکه از طرح ممنوعیت پرداخت نقدی در خط یک بی‌ارتی برداشت‌های سوئی مبنی بر پرداخت بهای بلیت تنها از طریق من‌کارت شده، اظهار کرد: این طرح تنها ممنوعیت پرداخت وجه نقد و اسکناس است که دلایل متعددی دارد.

وی ادامه داد: از جمله دلایل این ممنوعیت می‌توان به آلودگی و انتقال بیماری از طریق اسکناس و همچنین مشکل عدم داشتن پول خورد برای بازپرداخت مابقی هزینه به شهروندان اشاره کرد.

نیشابوری تصریح کرد: بر اساس این طرح علاوه بر امکان پرداخت از طریق من کارت، تمام زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی از طریق کارت بانکی نیز فراهم و تمام ایستگاه‌های خط بی‌آرتی مجهز به پوز‌های بانکی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در خواست ما از شهروندان این است که برای پرداخت بهای خدمات از من کارت استفاده کنند تا مشمول تخفیف حداکثری و یارانه شهرداری شوند و بهای ۱۰۰۰ تومان را پرداخت کنند، اما به هر دلیلی شهروند من کارت نداشت می‌تواند بهای خدمات را توسط کارت بانکی پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تأکید کرد: اجرای این طرح به این معنی نیست که اگر کسی من کارت نداشت امکان استفاده از حمل‌ونقل عمومی را ندارد؛ چراکه امکانات برای پرداخت با کارت بانکی کاملا فراهم شده است.

وی افزود: این طرح به این دلیل در خط یک بی‌آرتی آغاز شد که این مسیر دارای گیت و گیت‌بان است و امور مربوطه را کنترل می‌کند. با این حال تلاش می‌کنیم در آینده این طرح را در تمام ناوگان و خطوط اتوبوسرانی اجرا کنیم. البته اجرایی کردن آن در تمام ناوگان نیاز به زیرساخت و تجهیزات دارد که اولین قدم ساخت گیت، وجود دستگاه پوز بانکی و دستگاه کی‌آر کد خوان است. برای اجرای این طرح در کل ناوگان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است و دو سال زمان برای تکمیل آن نیاز است.

نیشابوری بیان کرد: اکنون تیم کارشناسی در مجموع شهرداری تشکیل شده و در قسمت‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل سازمان اتوبوسرانی و فاوا در حال بررسی هستند که هر کدام از این تجهیزات چه خدماتی به مسافران ارائه می‌دهد؛ لذا اجرای این طرح درکل خطوط بعد از استقرار زیرساخت و تجهیز خواهد بود.

خط یک بی‌آرتی مشهد از مبدأ پایانه امام رضا (ع) تا مقصد پایانه طبرسی فعال است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->