سرخط خبرها

اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در فدراسیون فوتبال مسیر منحرف را طی کنند

  • کد خبر: ۱۱۵۱۰۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در فدراسیون فوتبال مسیر منحرف را طی کنند
رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال گفت: عده‌ای می‌خواهند نفوذ کرده و نزدیکان خود را وارد فوتبال کنند، اما تا روزی که در فدراسیون فوتبال هستیم اجازه نخواهیم داد این اتفاق رخ دهد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، غلامرضا جباری در کارگاه بزرگ فوتبال پایه با حضور مربیان مدارس فوتبال مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه خودباوری مهم‌ترین فاکتور موفقیت است، عنوان کرد: دانش و مهارت قابل به دست آوردن است، اما در هیچ کاری بدون باور و ایمان موفق نخواهید شد. کسی که به کار و خودش باور داشته باشد به هدفش می‌رسد.

وی افزود: بزرگ‌ترین ضعف فوتبال ایران نبود یک نقشه راه مناسب بود. حدود ۶ ماه گذشته با میرشاد ماجدی یک نقشه راه برای فوتبال ایران تدوین کردیم که هیات فوتبال خراسان رضوی در اجرای آن پیش‌رو بود. هیات فوتبال این استان بر این باور بود که راه نجات فوتبال وجود یک نقشه راه مدون است. هیات فوتبال خراسان رضوی متوجه شد که در فستیوال‌ها و مسابقات فوتبال پایه، ساختار درستی ندارد و این قضیه را به جد پیگیری کرد.

رئیس دپارتمان جوانان و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: یک ایراد کوچک می‌تواند ساختار بزرگ و طویلی را مختل کند. تدوین این نقشه راه در خراسان رضوی اجرا شده و سایر استان‌ها نیز این کار را به صورت پایلوت آغاز کرده اند. امیدوارم فدراسیون فوتبال به یک ثبات رسیده و نقشه راه مدارس و فوتبال پایه توسط فدراسیون اجرا شود تا چهار سال دیگر فوتبال ایران به جایی برسد که همه به دنبال آن بوده‌اند و هیچ زد و بندی در آن وجود نداشته باشد.

جباری با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای از مسئولان به دلیل نبود یک نقشه مدون متوجه این قضیه نیستند، اظهار کرد: به دنبال جایگزینی تعادل به جای تلاطم در فدراسیون فوتبال هستیم. عده‌ای می‌خواهند نفوذ کرده و فرزند و نزدیکان خود را وارد فوتبال کنند، اما تا روزی که در فدراسیون فوتبال هستیم اجازه نخواهیم داد تا کسانی مسیر منحرف را طی کنند. فدراسیون فوتبال اگر این نقشه راه را طی کند در واقع راه نجات را در پیش گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->