Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ که ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده از ناشر بازی جایزه می‌گیرد

  • کد خبر: ۱۱۵۶۲۴
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ که ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده از ناشر بازی جایزه می‌گیرد
در میان گیمرهای «الدن رینگ» (Elden Ring)، هیچ‌کس به شهرت Let Me Solo Her دست نیافته است، بازیکنی که دیگران او را احضار می‌کنند تا «مالنیا»، سخت‌ترین باس بازی، را برایشان شکست دهد.

شهرآرانیوز - در میان بازیکنان Elden Ring، هیچ‌کس به شهرت Let Me Solo Her (بگذار تنهایی او را شکست دهم) دست نیافته است، بازیکنی که به کمک بازیکنان دیگر می‌رود و «مالنیا»(Malenia) سخت‌ترین باس بازی را برایشان شکست می‌دهد. او آن‌قدر معروف شده که «باندای نامکو»، ناشر بازی «الدن رینگ»، برای تشکر از دستاورد‌های او و کمک به جامعه بازیکنان «الدن رینگ»، یک هدیه ویژه برای او ارسال می‌کند.

Let Me Solo Her معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ

Let Me Solo Her که با نام KleinTsuboiOW هم شناخته می‌شود، بازیکنی افسانه‌ای در میان طرفداران «الدن رینگ» است. مثل دیگر بازی‌های چالش‌برانگیز «فرام‌ سافتور»، بازیکنان می‌توانند هنگام مبارزه با باس‌های سخت، یکدیگر را برای کمک احضار کنند. «مالنیا» یکی از سخت‌ترین باس‌های اواخر بازی است که مبارزه با او حتی با احضار یک بازیکن دیگر هم کار ساده‌ای نیست. اما Let Me Solo Her برای «مالنیا» به یک کابوس واقعی تبدیل شده است. بازیگنان دیگر با درخواست از او می‌توانند با خیال راحت تماشاگر مبارزه تن‌به‌تن او با «مالنیا» باشند. Let Me Solo Her با این روش به هزاران بازیکن کمک کرده است. او حالا جایگاهی افسانه‌ای در دنیای «الدن رینگ» دارد.

مالنیا، سخت‌ترین باس بازی الدن رینگ elden ring

Let Me Solo Her در Reddit گفته است که بیش از ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده است. «باندای نامکو»، ناشر Elden Ring، در اقدامی جالب تصمیم گرفته است با ارسال یک هدیه، دستاورد Let Me Solo Her را جشن بگیرد. اگرچه هنوز محتوای هدیه فاش نشده است، اما مشکلاتی در روند ارسال آن وجود داشته است. گمرک فرانسه در ابتدا از ارسال بسته به ایالات متحده خودداری کرده زیرا به مقداری کاغذبازی نیاز داشته است. اینکه بسته از گمرک فرانسه عبور نکرده، ماهیت هدیه را بیشتر کنجکاوی‌برانگیز می‌کند.

معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ که ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده از ناشر بازی جایزه می‌گیرد

البته افراد دیگری هم هستند که به روش‌های جالبی، موفقیت این بازیکن را جشن گرفته‌اند. یک رستوران در نیوزلند نوشیدنی Let Me Solo Her سرو می‌کند. یکی دیگر از بازیکنان Elden Ring هم به افتخار KleinTsuboiOW یک اکشن‌فیگور ساخته است. بسیاری از طرفداران هم طراحی‌هایی از ظاهر نمادین او ساخته‌اند: او فقط یک کوزه روی سرش دارد.

حالا Let Me Solo Her در بازی Elden Ring که بازی‌ای غنی از فرهنگ و تاریخ است برای همیشه به نمادی مهم تبدیل شده است.


مهم: نسخه اصلی بازی Elden Ring برای پلی استیشن ۴ کپی‌خور پورت شد + ویدئو

ویدئو | با لول ۷۱۳ مبارزه با باس‌های الدن رینگ چگونه خواهد بود؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->