الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

سرانجام دعوای ایلان ماسک و توییتر چه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۶۲۹۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
سرانجام دعوای ایلان ماسک و توییتر چه می‌شود؟
دعوای ایلان ماسک و توییتر بالا گرفته و به نظر می‌رسد خرید آن توسط ثروتمندترین فرد جهان به زودی لغو می‌شود، اما سرانجام این دعوا چه خواهد شد؟

به گزارش شهرآرانیوز، طی ساعت‌های گذشته شایعات زیادی از لغو پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک به گوش می‌رسد. مدیران این شبکه اجتماعی پیشنهاد خرید ماسک را در ماه آوریل پذیرفته بودند، اما ظاهراً این معامله به خاطر تعداد بالای اکانت‌های جعلی کشف شده، در شرف لغو شدن قرار گرفته است.

واشنگتن پست در گزارشی نوشته است «پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر به خاطر اطلاعاتی که این شبکه اجتماعی از اکانت‌های فیک خود در اختیار ماسک قرار نداده، در آستانه لغو شدن است». این یعنی اکانت‌های جعلی که در این شبکه اجتماعی ایجاد شده‌اند، خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که مدیرعامل تسلا انتظار داشته است.

این اولین باری نیست که چنین خبری شنیده می‌شود. پیشتر نیز ماسک از تعداد ربات‌ها و اکانت‌های اسپم توییتر انتقاد کرده بود. اما توییتر آن را به سرعت پذیرفت و قبول کرد که برای شفاف‌سازی هر چه بیشتر، هر کاری که از دستش برآید را انجام می‌دهد.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک در حاله‌ای از ابهام

توییتر به خبرنگاران گفته است که روزانه بیش از ۱ میلیون اکانت اسپم را غیرفعال می کند. این دو برابر بیشتر از آن چیزی است که پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توییتر در ماه مه گذشته گفته بود. با این حال توییتر از موضع خودش کوتاه نیامده و همچنان ادعا می‌کند که فقط ۵ درصد از پایگاه کاربرانش جعلی هستند. توییتر حتی توضیح داده که چگونه به این آمار رسیده است. آن‌ها بررسی‌های انسانی متعددی را روی هزاران اکانت انجام داده‌اند که این کار به طور رندوم و در مدت زمان طولانی انجام می‌شود. توییتر همچنین از اطلاعات شخصی کاربران ثبت نام کرده از جمله آدرس IP و محل زندگی آن‌ها برای آزمایش استفاده می‌کند.

اما این ظاهراً از دید ماسک کافی نبوده است؛ کسی که ادعا می‌کند تعداد اکانت‌های جعلی توییتر بسیار زیاد است و این تعداد زیاد قاعدتاً منجر به ارزش کمتر این پلتفرم اجتماعی خواهد شد. به تر ترتیب اگر این معامله به سرانجام نرسد، ماسک علاوه بر هزینه‌های سنگین برای دعوای حقوقی، باید ۱ میلیارد دلار غرامت را هم کنار بگذارد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->