کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عرضه مستقیم شیرینی در ۱۰ نقطه شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۶۳۲۵
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
عرضه مستقیم شیرینی در ۱۰ نقطه شهر مشهد
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برای عرضه مستقیم شیرینی، در ۱۰ نقطه این شهر غرفه‌هایی تدارک دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمدجواد مشیری» در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره گل و شیرینی در بوستان ارم، افزود: بر اساس تصمیماتی که در معاونت خدمات‌شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گرفته شد، با توجه به افزایش ۷۰ درصدی قیمت شیرینی در طی یک سال گذشته، سعی شده ضمن هماهنگی با تولید کنندگان شیرینی، جشنواره‌ای را در قالب جشنواره شیرینی عیدانه در بوستان ارم برای عرضه مستقیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای عرضه مستقیم، در ۱۰ نقطه دیگر شهر مشهد نیز غرفه‌هایی تدارک دیده شده است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌‌های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: در کنار جشنواره گل و شیرینی، گل‌آرایی زیبایی در محوطه بوستان ارم طراحی و اجرا شده تا به واسطه این ایام بتوانیم در خدمت مردم منطقه چهار باشیم.

با برگزاری برنامه‌های شاد، بخشی از مشکلات حاشیه‌شهر را مرتفع کنیم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از نظر اقتصادی فشار بیشتری روی مردم حاشیه‌شهر است که با برگزاری برنامه‌های شاد، می‌توانیم بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم.

"علی نجفی" در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره گل و شیرینی در بوستان ارم، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که رویدادهایی که در سال‌های گذشته، در نقاط خاصی از شهر اجرا می‌شد، اکنون در نقاط پیرامونی و حاشیه‌شهر نیز برگزار شود. وی ادامه داد: فردی که در این منطقه زندگی می‌کند نباید با گذر از مناطق برخوردار، نگاه حسرت‌آمیزی به المان‌ها و اتفاقات داشته باشد بلکه باید در محله خود شاهد برگزاری این رویدادها باشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: از نظر اقتصادی فشار بیشتری روی مردم حاشیه‌شهر است که با برگزاری برنامه‌های شاد، می‌توانیم بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->