پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی تیرماه اعلام می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۶۳۸۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
زمان پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی تیرماه اعلام می‌شود
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخصوص موعد پرداخت یارانه تیر ۱۴۰۱ گفت: به محض مشخص شدن زمان واریز یارانه تیرماه، از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود انتشار خبر واریز یارانه تیر در روز بیستم تیرماه، سازمان هدفمندی تاکید کرد که این یارانه فردا واریز نمی‌شود.

واریز یارانه‌های نقدی معمولا در چند سال گذشته در ساعت ۲۴ روز بیستم هر ماه واریز می‌شود، بر همین اساس برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که یارانه معیشتی ماه جاری فردا (دوشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

 

این درحالی است که پیگیری ایسنا از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با این اعلام طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها همراه بود که مبلغ، فردا همزمان با بیستم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد.

 
 

 

 

یارانه چه زمانی پرداخت می‌شود؟

وی گفت که به محض مشخص شدن زمان واریز یارانه تیرماه، از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

 
 

گفتنی است که پرداخت مبالغ نقدی از اردیبهشت ماه امسال تغییر رویه داده است. به‌طوری که تا پیش از این در دهم هر ماه یارانه معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی و در بیستم نیز مبلغ نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب سپرستان خانوار واریز می‌شد. با اقدام دولت در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات کالای اساسی، تبدیل به یک مورد با مبلغ متغیر بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار شده است.

یارانه قبلا برای حدود ۷۸ میلیون نفر اختصاص پیدا می‌کرد. در طرح جدید با حذف یک دهک، پرداخت برای ۹ دهک ادامه پیدا کرده است. برای سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و شش دهک دیگر ۳۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

دولت در هر ماه حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان بابت پرداخت نقدی جدید هزینه پرداخت می‌کند. این در حالی است که طبق قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت باید به صورت کالابرگ باشد. اما این موضوع هنوز نهایی نشده و فعلا پرداخت نقدی ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->