با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

رقابت ساپینتو و نکونام برای جذب رضاوند!

  • کد خبر: ۱۱۷۲۸۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
رقابت ساپینتو و نکونام برای جذب رضاوند!
درخشش آرش رضاوند درترکیب فولاد سبب شده هم ساپینتو علاقمند به تداوم حضور این بازیکن در استقلال باشد و هم نکونام سفت و سخت این بازیکن را بخواهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کمتر کسی تصور می‌کرد  آرش رضاوند که در نیم فصل نخست  لیگ بیست و یکم به طور قرضی از استقلال راهی فولاد شد، چنان در تیم اهوازی بدرخشد که حالا هم جواد نکونام خواستار تداوم حضور این بازیکن در ترکیب فولاد باشد و هم ساپینتو بعد از تماشای فیلم بازی‌های این بازیکن خواستار ادامه حضورش دراستقلال باشد.

رضاوند این روز‌ها هرگز با آن رضاوندی که در استقلال تبدیل به بازیکنی بی اثر شده بود شبیه نیست و زمین تا آسمان متفاوت است وتبدیل به یکی از چهره‌های مهم نقل و انتقالاتی شده است.

ساپینتو به مسئولان باشگاه استقلال گفته تحت هرشرایطی این بازیکن حفظ شود، اما رضاوند که می‌داند ماندنش در استقلال ممکن است دوباره به نیمکت نشینی‌های پی درپی بینجامد در تلاش است از استقلال جدا شود وبازهم برای فولاد خوزستان بازی کند.

رضاوند حضور درفولاد خوزستان را درواقع از لحاظ فوتبالی تصمیم معقولانه‌تری برای خود می‌داند و با اینکه همواره از استقلال و هوادارانش با احترام یاد کرده، اما براین باور است که بازی در فولاد برایش بهتر است. با این حال هنوز تصمیم نهایی درباره او اتخاذ نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال از سویی با درخواست جدی ساپینتو برای ادامه همکاری با رضاوند مواجه‌اند و از سویی تمایل این بازیکن برای جدایی و پیوستن دوباره به باشگاه فولاد را می‌بینند که این مسئله سبب شده تصمیم گیری درباره رضاوند قدری دشوار شود.

استقلال درپست رضاوند دو بازیکن شاخص به نام‌های مهدی‌پور و عزیزبک آمانوف را دارد واگر این بازیکن از استقلال جدا شود، سرمربی پرتغالی استقلال با جدیت بیشتری به دنبال جذب هافبک بازیساز خارجی خواهد رفت.

به هرحال ماجرای رضاوند واستقلال تبدیل به یک معمای جذاب، اما پیچیده شده که البته نهایتا باید تا آخر این هفته تکلیفش مشخص شود. اگر ساپینتو راضی به جدایی رضاوند نشود، این بازیکن باید به همراه دیگر استقلالی‌ها ساکش را برای برگزاری اردوی برون مرزی استقلال ببندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->