زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در خراسان رضوی فاقد گاز هستند

  • کد خبر: ۱۱۸۱۸۶
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
استاندار خراسان رضوی: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در خراسان رضوی فاقد گاز هستند
یعقوبعلی نظری گفت: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد گاز هستند.تقریبا از ابتدای انقلاب که جهاد سازندگی شروع به خدمت کرد هنوز هم نمی توان گفت خدمت رسانی به روستاها تکمیل شده است

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز شنبه در بازدید از شرکت گاز خراسان رضوی افزود: اگر مشکلی  در خصوص این طرح وجود دارد اعلام شود تا پیگیری لازم با تهران و وزارتخانه های مرتبط انجام شود.

وی ادامه داد: با عنایت به بهبود روابط با ترکمنستان و بحث سواپ گاز با این کشور، باید از طرح ذخیره سازی گاز در منطقه سرخس و آغاز احداث خط انتقال جدید گاز به مشهد اطمینان حاصل شود تا تامین گاز مشهد در بخش صنعت و خانگی در آینده با مشکل مواجه نشود.

استاندار خراسان رضوی گفت: توزیع گاز در زمستان ۱۴۰۰ به خوبی مدیریت شد و لازم است از هم اکنون اقدامات لازم برای زمستان ۱۴۰۱ برای تامین گاز پایدار صورت گیرد.

نظری افزود: عدم پاسخگویی یا بد پاسخگویی به مردم، موجب ایجاد نارضایتی می شود و باید با کار گروهی، کاهش تعداد و زمان مراجعه مردم برای رفع مشکلات، به عنوان شاخصه های پاسخگویی، مد نظر مسوولان شرکت گاز قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بخش گاز، حفظ خدمت رسانی مطلوب به مردم از نظر تامین و انتقال گاز به وسیله شبکه های انتقال و احیانا خط انتقال جدید گاز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته  ۹۹ درصد شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که با اتصال شهر باجگیران همه شهرهای استان گازدار خواهند شد.

نظری با بیان این که ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد گاز هستند افزود: تقریبا از ابتدای انقلاب که جهاد سازندگی شروع به خدمت کرد هنوز هم نمی توان گفت خدمت رسانی به روستاها تکمیل شده است لذا اراده مدیریت استان تکمیل ۱۴ خدمت عمده مانند آب، راه، برق و گاز به مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: برخی محورهای خدمات رسانی مثل جاده پرهزینه است و تکمیل آن مدت بیشتری طول می کشد اما گازرسانی به روستاهای هدف باید در مدت اعلام شده تکمیل شود بنای کار بر این باشد که تا هفته دولت عملیات اجرایی این طرحها آغاز شود.

استاندار خراسان رضوی به ارائه ۱۴ خدمت محوری به روستائیان استان اشاره کرد و گفت: در صورت تکمیل خدمات یاد شده می توان موضوع مهاجرت معکوس روستائیان به روستاها را به صورت دعوت عام مطرح کرد.

نظری افزود: مردم باید اراده مسوولان برای انجام خدمات را حس کنند که با اقدام در حوزه گازرسانی به روستاها می توان امیدواری را در مردم زنده کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->