تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

مشهدی‌ها در جدال با بحرانی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۸۵۱۵
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
مشهدی‌ها در جدال با بحرانی‌ها
فرش‌آرا و چیپس کامل امروز در هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال به میدان می‌روند

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال امروز با انجام هفت بازی پیگیری می‌شود که نمایندگان مشهد به‌مصاف نمایندگان قم و کرج خواهند رفت. تیم فوتسال چیپس کامل که دو هفته ابتدایی به حکم قرعه در خارج از خانه بازی می‌کرد، این هفته برای اولین‌بار پیش چشمان هوادارانش در خانه از مقاومت البرز پذیرایی خواهد کرد.

شاگردان محسن جنگی که از دو بازی قبلی خود دو شکست در کارنامه دارند، درپی آن‌اند که با کسب پیروزی مقابل مقاومت، نخستین سه امتیاز فصل را در خانه دشت کنند. در مقابل، تیم مقاومت البرز که فصل قبل از تیم‌های مدعی به‌شمار می‌رفت، این فصل را چندان خوب شروع نکرده است و از دو بازی قبلی‌اش یک تساوی و یک شکست دارد. مقاومت هفته اول برابر سن‌ایچ باخت و هفته دوم برابر زندی‌بتن به تساوی رضایت داد.

در دیگر بازی نمایندگان استان هم امروز هم‌زمان از ساعت ۱۷ فرش‌آرا در قم مهمان فردوس این شهر خواهد بود؛ تیم بحران‌زده‌ای که زمزمه‌های کناره‌گیری‌اش از لیگ‌برتر هم به گوش می‌رسد و در آستانه این بازی اوضاع بسامانی ندارد. تیم فردوس با وجود این وضع دو تساوی در دو بازی قبلی به‌دست آورده و فرش‌آرا هم با یک پیروزی و یک شکست سه امتیازی است. در سایر بازی‌های هفته گهرزمین سیرجان از مس سونگون پذیرایی می‌کند. گیتی‌پسند به‌مصاف قند کاترین آمل می‌رود. سن‌ایچ میزبان صنایع پشتیبانی هرمزگان خواهد بود. زندی‌بتن با سفیر گفتمان مبارزه می‌کند و بالاخره کراپ الوند هم به‌مصاف فولاد زرند ایرانیان می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->