ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

شایعه انصراف ۴ تیم از ۸ تیم سوپرلیگی فوتسال بانوان!

  • کد خبر: ۱۱۸۶۷۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
شایعه انصراف ۴ تیم از ۸ تیم سوپرلیگی فوتسال بانوان!
فردا قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال بانوان برگزار می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مراسم قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان ۵مرداد برگزار می‌شود. سازمان لیگ اعلام کرده است که این مراسم با حضور هشت تیم برتر کشور از ساعت۱۱ در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. هشت تیمی که از گروه اول و دوم مرحله اول در لیگ برتر فصل گذشته به مرحله پلی‌آف صعود کردند، تیم‌های حاضر در سوپرلیگ را تشکیل می‌دهند.

بدین‌ترتیب، تیم‌های پیکان تهران، نصر فردیس، ملی‌حفاری، بوتاپارس، مس کرمان، فرهان ملارد، پالایش نفت آبادان و فجر شیراز تیم‌های حاضر در سوپرلیگ۱۴۰۱ هستند. لیگ‌برتر فوتسال بانوان ۱۴۰۱ هم با حضور هشت تیم هیئت‌فوتبال رودان، مس کرمان، چیپس کامل مشهد، کیمیای اسفراین، پارس‌آرای شیراز و هیئت‌فوتبال اصفهان همراه با چهار تیم صعودکننده از لیگ‌یک پیگیری خواهد شد.

اما در فاصله یک‌هفته تا برگزاری قرعه‌کشی، شایعاتی مبنی بر انصراف برخی تیم‌های حاضر در سوپرلیگ شنیده می‌شود. گفته می‌شود از میان این تیم‌ها احتمال انصراف تیم‌های نصر فردیس کرج، بوتاپارس ایرانیان، ملی‌حفاری و فجر شیراز وجود دارد. در صورت انصراف قطعی حتی یکی‌دو تیم از این میان، سازمان لیگ برای قرعه‌کشی فصل جدید با مشکل جدی روبه‌رو می‌شود.

انصراف احتمالی نایب‌قهرمان

پیکان، قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر، زودتر از بقیه تیم‌ها مراحل جذب بازیکن را آغاز کرده است. بعد از تمدید قرارداد نیلوفر اردلان با این باشگاه، سه بازیکن ستاره نیز با این تیم قرارداد بستند. فرزانه توسلی، مارال ترکمان و مهسا علی‌مددی قرار است در این فصل برای پیکان به میدان بروند. اما خبر‌های خوبی درباره نایب‌قهرمان فصل قبل شنیده نمی‌شود و تیم نصر فردیس در آستانه انصراف از لیگ قرار گرفته است.

این تیم در فصل گذشته نایب‌قهرمان این رقابت‌ها شد و فقط با اختلاف یک‌گل در مسابقه فینال مقابل پیکان، جام قهرمانی را به این تیم واگذار کرد. نصر در فصل گذشته موفق شد بهترین برد‌های داخل و خارج از خانه را کسب کند و حالا در کمال تعجب زمزمه‌های انصراف این تیم از حضور در لیگ‌برتر شنیده می‌شود. نکته درخورتأمل و شائبه‌برانگیز بحث انتخابات ریاست فدراسیون است. نصر درحالی تصمیم به انصراف گرفته که مدیرعامل این تیم به‌عنوان مالک نایب‌قهرمان فصل گذشته، یکی از مجموع ۱۰رأی زنان در انتخابات است و حق رأی در انتخابات ۸شهریور را دارد.

فاطمه شریف، سرمربی نصر فردیس، در گفتگو با ورزش سه گفت: وقتی فصل تمام شد، مدیرعامل باشگاه درباره تمدید قرارداد و اعلام فهرست بازیکنان با من صحبت کرد که قرار بر این شد بعدا در جلسه‌ای حضوری تصمیم‌گیری کنیم؛ اما فکر می‌کنم به‌دلیل مشکلات مالی که برای مجموعه او پیش آمد، از تیم‌داری منصرف شدند. برای اطمینان از این تصمیم باید تا ۵مرداد که تاریخ قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان است، منتظر ماند و دید که آیا نام تیم نصر فردیس از قرعه رقابت‌ها خارج می‌شود یا خیر.

تیم‌داری استقلال در فوتبال و فوتسال زنان؟

از سوی دیگر، باشگاه استقلال درصدد خرید امتیاز لیگ‌برتری در فوتبال و فوتسال زنان است و این اتفاق با انصراف تیم‌های حاضر در مسابقات، چندان دور از ذهن نیست. لیلاسادات محمدیان، معاون منتخب مصطفی آجرلو در بخش زنان باشگاه استقلال، درصدد خرید امتیاز تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال و فوتسال برآمده است. در فوتبال و فوتسال چندین باشگاه حاضر به فروش امتیاز خود هستند و در این صورت، باشگاه استقلال با خرید امتیاز یکی از تیم‌هایی که تمایل به واگذاری امتیاز لیگ‌برتری خود دارد، می‌تواند در فصل آینده لیگ‌برتر فوتبال و فوتسال حاضر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->