اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

شکایت سه نامزد حذف شده به استیناف ره به جایی خواهد برد؟

  • کد خبر: ۱۱۹۱۲۲
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
شکایت سه نامزد حذف شده به استیناف ره به جایی خواهد برد؟
بعد از رد صلاحیت سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال از سوی کمیته بدوی فدراسیون فوتبال این افراد قصد دارند به کمیته استیناف شکایت کنند که مشخص نیست شکوائیه آن‌ها ره به جایی خواهد برد یا خیر؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، واعظ آشتیانی، محمد آخوندی و علیرضا اسدی افرادی بودند که از حضور در انتخابات فدراسیون که قرار است هشتم شهریور ماه برگزار شود، حذف شده‌اند.

درهمین راستا کمیته بدوی دلیل رد صلاحیت امیر رضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی را نداشتن پنج امضا با نظر کمیته بدوی اعلام کرده است.

این تصمیم سبب شده سه نامزد حذف شده به دنبال شکایت از کمیته بدوی باشند. این سه نفر در اقدامی مشترک قصد دارند به کمیته استیناف شکایت کنند، اما مشخص نیست که شکایت آن‌ها از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال آیا به نتیجه‌ای برسد یا خیر؟!

واعظ آشتیانی، یکی از حذف شده‌ها در این باره مدعی شده: «این کمیته نیز براساس شواهد و مدارک تصمیم‌گیری خواهد کرد. افرادی که تایید یا رد شده‌اند باید حضوری به کمیته بدوی می‌رفتند و رسید نامه را دریافت می‌کردند.»

حالا باید دید درنهایت تکلیف این شکایت چه خواهد شد و آیا کمیته استیناف تا قبل از رای گیری هشتم شهریور ماه این افراد را به رقابت انتخاباتی بازخواهد گرداند یا خیر؟!

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی سه نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->