صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد
سرخط خبرها

سوال ساپینتو از مدیران استقلال: چرا محبی را نخریدید؟!

  • کد خبر: ۱۱۹۲۵۳
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
سوال ساپینتو از مدیران استقلال: چرا محبی را نخریدید؟!
سرمربی استقلال به دلیل عدم جذب یک ستاره ایرانی از مدیران تیمش گله‌مند است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در شرایطی که یک ماهی است که صحبت از جذب محمد محبی می‌شود، اما هنوز این انتقال انجام نشده است. مجبی که فصل گذشته پس از پایان قراردادش با سپاهان راهی سانتاکلارای پرتغال شد نتوانست خودش را نشان دهد و بیشتر بازیکن نیمکت نشین بود. او که یک فصل دیگر با این تیم پرتغالی قرارداد دارد برای اینکه دوباره به تیم ملی دعوت شود مجبور است به ایران بازگردد.

او تمایل زیادی به حضور در استقلال نشان داد و مذاکرات به خوبی پیش رفت و مدیران این باشگاه با مسئولان سانتاکلارا به توافق رسیدند و به نظر نمی‌رسید مشکلی پیش بیاید، اما جا به جایی در مدیران باشگاه پرتغالی باعث شد تا پروسه مذاکرات دوباره از سر گرفته شود.

به همین دلیل کار انتقال محبی به استقلال انجام نشده است و این بازیکن مجبور شد در تمرینات پیش فصل سانتاکلارا شرکت کند. این موضوع باعث ناراحتی ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال از مدیران باشگاه باشد که چرا پروسه جذب محبی انجام نشده است، چرا که فصل بدنسازی در حال پایان است و حتی در صورت اضافه شدن محبی، او از سایر بازیکنان عقب‌تر مانده است.

ساپینتو در روز‌های اخیر به مدیران استقلال تأکید کرده بود که با جدایی امیرحسین حسین‌زاده باید زودتر مقدمات حضور محبی در استقلال را فراهم کنند که البته احتمالا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->