کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند
سرخط خبرها

ادعای عجیب پیشکسوت استقلال: سیدجلال حسینی قرار بود استقلالی شود!

  • کد خبر: ۱۱۹۶۶۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
ادعای عجیب پیشکسوت استقلال: سیدجلال حسینی قرار بود استقلالی شود!
یکی از پیشکسوتان استقلال مدعی شده سیدجلال حسینی وقتی توسط برانکو از پرسپولیس رانده شد، در آستانه پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت بوده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، ادموند اختر که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و تیم ملی را در کارنامه دارد، در خصوص ماجرای خرید مگویان و شایعاتی که در خصوص پیوستن سیدجلال حسینی به استقلال در دوره امیر قلعه نویی مطرح بود، اظهار کرد: من هشت فیلم ۹۰ دقیقه‌ای از مگویان برای آقای قلعه‌نویی بردم. پرسید این بازیکن خوب است؟ گفتم آره، ولی فیلم‌هایش را نگاه کن و خودت ضعف و قوتش را ببین. او وقتی فیلم‌های بازی او را دید گفت که خوب است. آقای قلعه‌نویی را چرا می‌گویم دوستش دارم، به خاطر اخلاقیاتی که دارد. او به من گفت که با قیمت و قرارداد کاری ندارم، این که به تو پولش را می‌دهند یا نه کاری ندارم، من فقط توانایی‌های این بازیکن را تایید می‌کنم. آن زمان سید جلال حسینی در قطر به مشکل خورده بود و می‌خواست به پرسپولیس برگردد، اما برانکو او را نمی‌خواست. سید جلال هم سر لجبازی می‌خواست به استقلال بیاید. شاید کم بودن بار مالی مگویان باعث شد که این بازیکن ارمنی را به سید جلال ترجیح بدهند. به همین راحتی.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->