نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان

  • کد خبر: ۲۲۴۷۸۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان
طرح استعدادیابی تیم ملی نوجوانان ایران در حالی آغاز شده که هنوز مشخص نیست، چه کسی به عنوان سرمربی این تیم برگزیده خواهد شد؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه فدراسیون فوتبال طی اقداماتی گسترده درحال شناسایی استعداد‌ها در فوتبال ایران است ومربیان بسیاری فعالیت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده‌اند و همچنین  دراین راستا هیات‌های فوتبال استان‌ها به خصوص استان تهران نیز کمک‌های بزرگی به فدراسیون فوتبال کرده‌اند، اما تیم نوجوانان ایران یا به عبارت عامیانه‌تر تیم ملی نوجوانان ایران سرمربی ندارد و فدراسیون فوتبال هنوز موفق به انتخاب گزینه مورد نظر نشده است.

جندی قبل حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران برگزیده شد تا به نوعی این تیم تکلیف خود را بداند. هرچند که درانتخاب عبدی حرف و حدیث کم نبود و گفته شد مجید جلالی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب عبدی نظرن‌هایی را اعمال کرده و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کمترین نقش را در انتخاب سرمربی جوانان نداشته، اما به هرشکل تکلیف تیم تیم مشخص شده و جوانان ایران از بلاتکلیفی خارج شده است.


تیم نوجوانان ایران، اما همچنان بدون معرفی سرمربی وضعیت نامشخصی دارد و با اینکه طرح استعداد یابی آغاز شده تا بازیکنان این رده از میان صد‌ها استعداد مطرح کشور انتخاب شوند، اما از معرفی نام سرمربی خبری نیست که فدراسیون فوتبال و کمیته‌های ذی ربط باید به سرعت در این راستا قدم بردارند.

بدون شک انتخاب سرمربی تیم نوجوانان باید با حساسیت بیشتری انجام شود، به این دلیل که سرمربی این تیم نقش انکار ناپذیری در پدید آمدن نسلی تازه در فوتبال ایران خواهد داشت و به نوعی تیم نوجوانانی که درآینده تشکیل خواهد شد پشتوانه تیم جوانان کنونی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->