عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو

  • کد خبر: ۲۲۷۶۰۰
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو
شهردار مشهد مقدس در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات جام رمضان (جشنواره برکت و کرامت) گفت: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در ۱۸ رشته ورزشی اتفاق بی‌نظیری بود که توسط دوستان در معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری رقم خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد با تجلیل نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این جشنواره بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار و مربی در ۱۸ رشته ورزشی و در ۳ دسته آقایان، بانوان و توان‌یابان برگزار شد. در آئین اختتامیه این دوره که با حضور شهردار مشهد، اعضای شورای شهر، پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان برگزار شد، جوایز تیم های برتر به مربیان و سرپرستان اهدا شد.

شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود

قلندرشریف گفت: از همین فردا برنامه ریزی های مان را برای چهارمین دوره جشنواره برکت و کرامت انجام می‌دهیم.

شهردار مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به روند بی‌نظیر این جشنواره گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره علاوه بر سرگرم شدن جوانان و پرکردن اوقات فراغت در ماه مبارک رمضان، توجه به سلامت جسم و روان آن‌ها بود که محقق شد.

محمدرضا قلندر شریف در ادامه افزود: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در ۱۸ رشته ورزشی اتفاق بی‌نظیری بود که توسط دوستان در معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری رقم خورد. امسال برای اولین بار میزبان رشته های ورزشی فوتبال ساحلی و گل کوچک بودیم.

شهردار مشهد همچنین افزود: سومین دوره این جشنواره را باشکوه تمام برگزار کردیم و از همین فردا برنامه ریزی های مان را برای چهارمین دوره انجام می‌دهیم. جام برکت و کرامت از حالت جشنواره تبدیل به یک تورنمنت حرفه ای شده و جایگاه خودش را در میان جوانان پیدا کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد نگاه ویژه ای به بحث ورزش شده و در همین راستا مسابقات جام رمضان با چنین ابعادی بدون هیچ مشکلی برگزار شد. از همین‌جا نوید راه اندازی بزرگترین مجموعه ورزشی شرق کشور را در مساحت ۶ هکتار به همشهریان عزیز می دهم. همچنین چند پروژه ورزشی را هم به زودی کلنگ زنی می کنیم و در اختیار جوانان شهر قرار خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->