عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد
سرخط خبرها

بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد

  • کد خبر: ۲۲۷۶۶۲
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد
مسئولان باشگاه استقلال در هلدینگ خلیج فارس قصد دارند به سرعت بدهی بازیکنان را که از فصل پیش باقی مانده، پرداخت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال یک هفته بعد از واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس تغییر کرد و تصمیم‌گیران در این باشگاه از فرشید سمیعی به عنوان سرپرست موقت در این باشگاه استفاده کردند. در پس پرده نیز احمد شهریاری، عضو تاثیرگذار و مهم هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال تصمیمات کلان را اتخاذ می‌کند و حتی گفته می‌شود وی شانس کمی هم برای مدیرعاملی در این باشگاه را ندارد. اما آنچه در این برهه اهمیت دارد نام مدیرعامل آینده استقلال نیست چرا که مسائل کلان‌تری در این باشگاه وجود دارد و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز به این مسائل اشاره مستقیم داشته‌اند.

در نشست‌هایی که اخیرا اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و مالکان برگزار کرده‌اند به یک موضوع تاکید شده است. این موضوع برمی‌گردد به بدهی فصل پیش که از سوی علی خطیر تعیین تکلیف نشد. مالکان جدید باشگاه استقلال از آنجا که دوست ندارند بدهی‌ها روی هم تلنبار شود، به دنبال پرداخت بدهی‌های فصل پیش هستند تا شاید فصل آینده این باشگاه در راستای پرداخت بدهی به بازیکنان فعلی عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشته و عملا هیچ دیونی برگردن خود نبیند. مدیران استقلال در تلاشند به نوعی وضعیت مالی این باشگاه را به ثبات و پایداری برسانند و حتی در دراز مدت به مسائل کلان این باشگاه نیز رسیدگی کنند که البته این مسائل قدری زمان بر است، اما در کوتاه مدت پرداخت دیون بازیکنان فعلی که عموما از فصل پیش است، در دستور کار قرار گرفته و به عنوان یک اولویت از آن یاد می‌شود که باید دید چه زمان عملی خواهد شد.

البته در روز‌های آتی قرار است پرداخت دستمزد بازیکنان، کادرفنی و مسئولان در فصل جاری نیز به سرعت تعیین تکلیف شود و بعد از آن درباره پرداخت بدهی‌های باقی مانده فصل قبل تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->