عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد
سرخط خبرها

خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۷۶۰۸
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
ستاره ایرانی پورتو در آخرین بازی خانگی این تیم خاطره شیرینی را رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال پورتو در آخرین بازی خانگی خود به مصاف بواویشتا رفت که در پایان با نتیجه ٢ بر یک حریف خود را شکست دهد و با ۶٩ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

حساسیت این بازی خانگی برای پورتو آنجا بود که این تیم شانس قرار گرفتن در رتبه اول و دوم لیگ پرتغال و در نتیجه کسب سهمیه لیگ قهرمانان را را دست داده بود و حالا برای حضور در رقابت‌های لیگ اروپا در فصل آینده رقابت سختی با براگا داشت و باید در این بازی خانگی به پیروزی می‌رسید.

بواویشتا هر چند گل نخست بازی را زد اما پورتو خیلی زود گل مساوی را زد. سرمربی پورتو برای جبران گل خورده مهدی طارمی که قرار است در تابستان راهی اینتر میلان شود را به میدان آورد.

طارمی که بازوبند کاپیتانی پورتو را بر بازو بسته بود در دقیقه ٩٨ با ضربه سر تماشایی گل برتری پورتو را زد تا این تیم بهزیک پیروزی ارزشمند خانگی برسد.

طارمی در آخرین بازی خانگی خودش با پورتو وداع با شکوهی با هواداران داشت و همین موضوع باعث گریه شدید او در پایان بازی شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->