بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

صادقی خیال کادرفنی پرسپولیس را راحت کرد

  • کد خبر: ۱۱۹۹۹۳
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
صادقی خیال کادرفنی پرسپولیس را راحت کرد
عملکرد قابل قبول خرید جدید سرخ‌پوشان، خیال کادرفنی این تیم را بابت این بازیکن راحت کرده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بیش از یک ماه پیش بود که باشگاه پرسپولیس موفق شد در یک ماراتن نقل‌وانتقالاتی با استقلال و یکی، دو تیم دیگر، سعید صادقی وینگر تاثیرگذار گل‌گهر و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را جذب کند. خیلی‌ها جذب صادقی توسط پرسپولیس را بزرگترین صید نقل‌وانتقالاتی تابستان فوتبال ایران می‌دانند و معتقد بودند که این بازیکن ارزش آن همه تلاش را برای جذب داشته است.

حالا شنیده می‌شود عملکرد سعید صادقی در تمرینات پرسپولیس آنقدر خوب بوده که رضایت کامل یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس را در بر داشته. صادقی چه در تمرینات و چه در بازی‌های دوستانه یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و روی کار‌های هجومی پرسپولیس و گل‌های این تیم تاثیر مستقیم و صد در صدی داشته است. همین موضع باعث رضایت و البته خوشحالی یحیی گل‌محمدی شده است.

این در شرایطی است که با وجود صادقی، ترابی و رفیعی به نظر می‌رسد پرسپولیس مشکلی برای ایجاد موقعیت گلزنی ندارد و اگر یک یا دو مهاجم تمام کننده در خط حمله این تیم باشند، شاگردان گل‌محمدی توانایی شکست دادن هر تیمی را دارند. با وجود آمادگی بالای این ۳ بازیکن، اما گل‌محمدی شدیدا به جذب یک یا دو مهاجم خارجی اصرار دارد تا خط حمله پرسپولیس همچنان زهردار باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->