رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

آرامگاه مجید عبدالباقی توسط یکی از خانواده قربانیان متروپل نبش قبر شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۰۲۰۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
آرامگاه مجید عبدالباقی توسط یکی از خانواده قربانیان متروپل نبش قبر شد + جزئیات
قبر مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک متروپل که در کنار برادرش در استان اصفهان به خاک سپرده شده بود گشوده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قبر وی در ساعت تقریبی ۲:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ششم مردادماه توسط یکی از اعضای خانواده جان‌باختگان متروپل نبش گردید و این فرد پس از باز کردن کفن مجید عبدالباقی و گرفتن فیلم از جسد وی مجدداً قبر را به حالت اولیه درآورد و به آبادان بازگشت.

باتوجه به تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته در اطراف آرامستان گلستان شهدا عطاآباد، واقع در استان اصفهان، خیلی زود خودروی متهم شناسایی و توسط دوربین‌های جاده‌ای تا شهرستان آبادان رصد شد.

در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد و با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب آبادان، متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی و دستگیر شد و موضوع در دست بررسی است.

پس از نبش قبر مجید عبدالباقی، خانواده او روی قبرش را بتن‌ریزی کردند. همسر و فرزندان مجید عبدالباقی بعد از مرگ او به شدت در غم و شوک فرو رفته و برای همیشه از آبادان رفتند.

احتمالاً هیچ‌کدام از اعضای خانواده عبدالباقی دیگر به آبادان بازنخواهند گشت.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->