معاون هنری اداره تجسمی تغییر کرد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

مشارکت بیش از ۲۱۰ هزار نفر در مسابقه بزرگ کتابخوانی «خبر بزرگ»

  • کد خبر: ۱۲۱۴۷۴
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
مشارکت بیش از ۲۱۰ هزار نفر در مسابقه بزرگ کتابخوانی «خبر بزرگ»
مسابقه بزرگ کتابخوانی خبر بزرگ (غدیر) درحالی در ایام دهه ولایت ۱۴۰۱ برگزار شد که بیش از ۲۱۰ نفر در آن مشارکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی‌هنری شهید روحی گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی خبر بزرگ (غدیر) در راستای هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان و کشور و برای توسعه کتابخوانی و فرهنگ رضوی برگزار شد. این مسابقه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی کشور در ایام دهه ولایت ۱۴۰۱ برگزار شده است.

روحی گل‌خطمی با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود، توضیح داد: در بخش کودک کتاب «خبر بزرگ» نوشته خانم برقعی، در بخش نوجوان کتاب «برای قلب سپید تو، گفتار‌هایی از نهج‌البلاغه» نوشته خانم میرفیضی و در بخش بزرگ‌سالان نشریه خبر بزرگ و ویژه‌نامه عید سعید غدیر ۱۴۰۱ ضمیمه روزنامه قدس به‌عنوان منبع معرفی شده است.

عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد در ادامه از مشارکت و شرکت بیش از ۲۱۰ هزار نفر در این مسابقه خبر داد و یادآور شد که اسامی برندگان روی سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir درج شده است.

گفتنی است برندگان محصولات فرهنگی این مسابقه در صورتی که مشهدی باشند، تا ۲۴ شهریور و در صورتی که شهرستانی باشند، تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ فرصت دارند برای دریافت هدیه خود همراه با نماینده‌شان در ساعت ۸ تا ۱۸ به‌جز روز‌های جمعه و تعطیل، به نشانی حرم مطهر رضوی، صحن جامع پیامبراعظم(ص)، جنب باب‌الهادی(ع)، سامانه توزیع، پلاک ۱۸۵ مراجعه کنند.

برندگان ژتون حضرتی نیز تا ۴ شهریور ۱۴۰۱ فرصت دارند از ساعت ۸ تا ۱۳ به‌جز روز‌های جمعه و تعطیل به نشانی حرم مطهر رضوی، صحن جامع پیامبراعظم(ص)، جنب باب‌الهادی(ع)، پلاک ۱۸۳، مدیریت پایگاه‌ها و نخبگان مراجعه کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->