ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

وزارت رفاه موظف به تأمین زیرساخت‌های دسترسی افراد به سامانه رفاه ایرانیان شد

  • کد خبر: ۱۲۱۵۶۷
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
وزارت رفاه موظف به تأمین زیرساخت‌های دسترسی افراد به سامانه رفاه ایرانیان شد
بر اساس طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی و با پیشنهاد الحاقی به ماده (۷) وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید زیرساخت‌های لازم برای اطلاع فرد ذینفع از سوابق خود را فراهم نماید.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مردادماه) مجلس در جریان ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی با مواد (۷) و و (۸) و پیشنهادات الحاقی و (۹) این طرح موافقت کردند.

در ماده (۷) طرح مذکور آمده است: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است به منظور پرداخت کامل مستمری بیمه شدگان موضوع ماده (۶) این قانون، زیرساخت‌های اجرایی لازم را از طریق"پایگاه ملی رفاه ایرانیان" فراهم نماید به نحوی که هریک از صندوق‌های بیمه‌گر به‌تناسب مدت پرداخت حق بیمه، سهم مستمری خود را در وجه متقاضیان مشمول پرداخت نماید.

در تبصره ماده ۷ این طرح نیز آمده است: کلیه صندوق‌های بازنشستگی به استثنای سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح و صندوق بازنشستگی وزارت اطلاعات، مکلفند اطلاعات مربوط به سوابق بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان و مشمولین این قانون را در اختیار وزارت مذکور قرار دهند.

بر اساس ماده پیشنهادی مصوب وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید زیرساخت لازم برای اطلاع فرد ذینفع از سوابق خود را در سامانه رفاه ایرانیان فراهم نماید.

همچنین در ماده (۸) طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی آمده است: آئین‌نامه اجرائی این قانون ظرف سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

همچنین بر اساس پیشنهاد مصوب آیین‌نامه اجرای این قانون توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و ظرف سه ماه باید به تصویب هیأت وزیران برسد.

در ماده (۹) این طرح نیز آمده است: از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، قانون نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی مصوب ۲۷/۳/۱۳۶۵ و ماده (۱) قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی مصوب ۲۷/۱۰/۱۳۶۶ نسخ می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->