اولین گروه حج تمتع از فرودگاه مشهد اعزام شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی»
سرخط خبرها

بازداشت ۱۰ نفر در نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان

  • کد خبر: ۱۲۱۶۳۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
بازداشت ۱۰ نفر در نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان
مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در نزدیکی مرز ایران ۱۰ تبعه سریلانکایی را که تلاش کردند به صورت غیر قانونی وارد ایران شوند، بازداشت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های آذربایجانی روز چهارشنبه از بازداشت ۱۰ نفر حین تلاش برای ورود به ایران از منطقه مرزی «هورادیز» واقع در شهرستان «فضولی» جمهوری آذربایجان خبر دادند.

طبق گزارشی که «آذر نیوز» و برخی دیگر از رسانه‌های دولتی جمهوری آذربایجان منتشر کردند، اداره مرزبانی جمهوری آذربایجان بیانیه‌ای درباره بازداشت ۱۰ سریلانکایی خبر دادند که می‌خواستند به صورت غیرقانونی وارد ایران شوند.

نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) نیروهای گارد مرزی این کشور ۱۰ شهروند سریلانکایی را بازداشت کردند در حالی که آنها در نزدیکی پست مرزی هورادیز واقع در نزدیکی روستای بویوک-بهمنلی شهرستان فضولی حضور داشتند.

طبق اعلام این نهاد دولتی در جمهوری آذربایجان، در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که آنها طی روزهای ۲۵ و ۲۹ جولای (سوم و هفتم مرداد) به صورت قانونی و به عنوان گردشگر وارد جمهوری آذربایجان شده بودند.

مرزبانی جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد، این ۱۰ تبعه سریلانکایی قصد داشتند با عبور از مرز و وارد ایران شوند و از آنجا با کمک یک شهروند ایرانی به ترکیه بروند تا در نهایت خود را به یک کشور اروپایی برسانند.

مرزبانی باکو افزود: «اقدامات عملیاتی - تحقیقاتی برای کشف و خنثی‌سازی کانال مهاجرت غیرقانونی در حال انجام است. اقدامات حفاظت از مرز و جستجوی عملیاتی برای اطمینان از حفاظت مطمئن از مرزهای دولتی، برای مبارزه با مهاجرت غیرقانونی ادامه دارد».

در گزارش رسانه‌های جمهوری آذربایجان عکسی منتسب به ۱۰ تبعه بازداشت شده سریلانکایی منتشر کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->