واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

افزایش دو برابری پرواز‌های فرودگاه مشهد به عراق

  • کد خبر: ۱۲۱۹۳۸
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
افزایش دو برابری پرواز‌های فرودگاه مشهد به عراق
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از آمادگی کامل فرودگاه مشهد و افزایش پرواز‌ها به مناسبت اربعین و دهه آخر صفر خبرداد.

بی باک | شهرآرانیوز، محمود امانی بنی در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی قرار است ۶۰ هزار زائر به صورت هوایی به مناسبت اربعین حسینی به عراق اعزام شود که پیش بینی می‌شود از این تعداد ۲۰ درصد زائران مربوط به خراسان رضوی و مشهد باشند.
وی با اشاره به اینکه اعزام زائران اربعین حسینی به عراق از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر روزانه بین ۵ تا ۶ پرواز از فرودگاه مشهد به نجف و بغداد انجام می‌شود که طبق برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌های صورت گرفته این تعداد به روزانه ۱۰ تا ۱۲ پرواز افزایش پیدا کند.
به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، همچنین در این ایام پرواز‌های داخلی به فرودگاه‌های ایلام، کرمانشاه، اهواز و آبادان از فرودگاه مشهد انجام خواهد شد. براین اساس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد آمادگی کامل برای اعزام زائران حسینی را دارد.
امانی بنی در پایان از آمادگی کامل فرودگاه مشهد نیز در دهه پایانی صفر و حضور زائران به مشهد خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->