Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

چرا گارگردان بازی Lies of P داستان پینوکیو را برای اقتباس انتخاب کرد؟

  • کد خبر: ۱۲۳۰۸۳
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
چرا گارگردان بازی Lies of P داستان پینوکیو را برای اقتباس انتخاب کرد؟
شاید برای خیلی‌ از طرفدران بازی‌های سولزلایک ارتباط دنیای تیره‌و‌تار این‌بازی‌ها با داستان پینوکیو سخت باشد، اما دروقاع فضای اصلی این داستان مانند خیلی از افسانه‌ها و قصه‌های پریان بسیار تاریک است.

شهرآرانیوز - وقتی به بازی‌های سولزلایک فکر می‌کنید، احتمالاً تم‌های فانتزی تاریک یا ویکتوریایی را تصور خواهید کرد. به لطف بازی‌های الهام گرفته‌شده از بازی‌ها فرام‌سافتور، ممکن است حتی به ژاپن فئودالی یا یک محیط آخرالزمانی در آینده فکر کنید. با این حال، احتمالا به محیطی با یک عروسک سخنگو که دروغ بینی‌اش را بلندتر می‌کند، فکر نمی‌کنید. داستان اصلی پینوکیو مانند بسیاری از افسانه‌ها و قصه‌های پریان بسیار تاریک است.

این همان چیزی است که کارگردان چوی جی وون می‌خواست در بازی‌ای باعنوان Lies of P – the Belle Époque در فرانسه، که داستان پینوکیو در آن اتفاق می‌افتد، به تصویر بکشد. با این حال، این تنها دلیل انتخاب این موضوع خاص نبود. جی وون در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که تیم او می‌خواست وقتی نوبت به اولین بازی سولزلایک آن‌ها می‌رسد، گیمر احساس آشنایی داشته باشد.

جی وون می‌گوید: «ما باید ابتدا یک چیز بسیار شناخته‌شده را پیدا می‌کردیم، زیرا این اولین بازی سولزلایک ماست و می‌خواستیم ابتدا پایگاه هواداران را داشته باشیم؛ بنابراین اول به یک داستان معروف رسیدیم و سپس به آن پیچ‌وتاب‌‎های دلخواهمان را دادیم. با این حال، نسخه‌ای از داستان که اکثر مردم با آن آشنا هستند، اقتباس زیبای دیزنی است و نه نسخه اصلی کارلو کلودی، که بسیار تاریک است. وقتی مردم به پینوکیو فکر می‌کنند، دیزنی به ذهنشان می‌آید، درحالی‌که این کمپانی، پینوکیو را کمی کودکانه کرد، اما در اصل اگر به داستان اصلی پینوکیو نگاه کنید، بسیار تاریک و بزرگسالانه است.»

چرا گارگردان بازی Lies of P داستان پینوکیو را برای اقتباس انتخاب کرد؟

یکی دیگر از دلایلی که توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند پینوکیو را انتخاب کنند این بود که در طول داستان، او به مناطق مختلفی سفر می‌کند و به تیم این فرصت را می‌داد تا محیط‌های مختلفی را تجربه کنند و جهان بازی را بسازند. جی وون می‌گوید: «همچنین پینوکیو پیشینه‌های بسیار متنوعی دارد. پینوکیو از خانه ژپتو شروع می‌کند و سپس در اقیانوس به دل نهنگ می‌رود. به این ترتیب ما پینوکیو را برای بازی خود بسیار جذاب یافتیم.»

شرکت «نیویز» Neowiz با یک تریلر طولانی در گیمزکام ۲۰۲۲، گیم‌پلی، جلوه‌های بصری، محیط، شخصیت‌ها و مبارزات بازی Lies of P را به نمایش گذاشت. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی مشخص نشده است، اما می‌دانیم که «پینوکیو» را قطعا در یکی‌ از‌ ماه‌های ۲۰۲۳ خواهیم دید.


ببینید

تریلر گیم‌پلی بازی Lies of P | سولزلایکی موردانتظار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->