حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس
سرخط خبرها

جان کربی: به توافق با ایران نزدیک‌تر شده‌ایم!

  • کد خبر: ۱۲۳۷۲۶
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
جان کربی: به توافق با ایران نزدیک‌تر شده‌ایم!
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد: به توافق با ایران نزدیک‌تر شده ایم!

به گزارش شهرآرانیوز، «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز چهارشنبه بدون اشاره به اقدام این کشور در نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل و خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای برجام، در سخنانی گفت: همچنان امیدواریم بتوانیم برجام را دوباره احیا کنیم!

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا پیرامون مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی ادامه داد: هم اکنون نسبت به گذشته به بازگشت به توافق نزدیک تر شده‌ایم. به شکل محتاطانه ای خوشبین هستیم که همه مسایل می تواند در مسیر درست حرکت کند.

وی در ادامه با طرح ادعائی مضحک مدعی شد که تهران در هفته‌ های گذشته برخی از مطالباتش را کنار گذاشته است!

این مقام کاخ سفید یکشنبه هفته جاری در سخنانی پیرامون مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی گفته بود: ما پاسخ خود را (به دیدگاه تهران به پیشنهاد برجامی اروپا) داده‌ ایم و امیدواریم به نتیجه مثبتی برسیم؛ زیرا در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته‌ ای، حل هر مشکلی در منطقه دشوار خواهد بود. (جو) «بایدن» همچنان معتقد است که دیپلماسی و بازگشت به توافق هسته ای بهترین راه حل است و ما به کار در راستای آن ادامه خواهیم داد!

در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، «کارن ژان پی یر» سخنگوی کاخ سفید پنج شنبه هفته گذشته در نشستی خبری در واشنگتن در سخنانی درباره مذاکرات لغو تحریم‌ ها علیه ایران گفته بود: رئیس جمهور بایدن اگر تشخیص دهد که توافق هسته‌ای با ایران در راستای منافع امنیت ملی آمریکا است، با آن موافقت خواهد کرد. زمینه برای بازگشت متقابل به توافق هسته‌ ای فراهم بشود یا نشود، ما با متحدان خود برای همه سناریوها آماده هستیم. دیپلماسی بهترین راه برای بازگشت به توافق هسته‌ای است و ما به مذاکرات در این خصوص ادامه خواهیم داد.

این مقام ارشد آمریکایی همچنین مدعی شد: اگر ایران آماده پایبندی به تعهداتش در قالب توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ باشد، ما نیز به آن پایبند خواهیم بود!

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->