ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

عزیزی: بازگشت کی روش اشتباه است

  • کد خبر: ۱۲۳۸۰۹
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
عزیزی: بازگشت کی روش اشتباه است
خداداد عزیزی معتقد است کارلوس کی‌روش امتحان خود را در ایران پس داده و بازگشت او به نیمکت تیم ملی اشتباه است.

به گزارش شهرآرانیوز، خداداد عزیزی که به مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران دعوت شده بود در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: فکر می‌کنم تمام پیشکسوتانی که در دوره‌های قبلی جام جهانی بازی کرده‌اند دعوت هستند و من هم یکی از آن‌ها هستم و هیچ تفاوتی با بقیه ندارم.

او در پاسخ به اینکه آیا تا به حال دستش به کاپ جام جهانی رسیده گفت: ما ایرانی‌ها هیچکدام دست‌مان به کاپ نرسیده و الان هم فکر نکنم بگذارند دست‌مان به کاپ برسد.

عزیزی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من روی بحث انتخابات فدراسیون فوتبال و اساسنامه‌ای که برای انتخابات نوشته شده، بحث دارم و فکر می‌کنم نوع انتخابات خیلی جذاب و منطقی نیست. امیدوارم تغییری در اساسنامه رخ بدهد تا انتخابات به شکل بهتری انجام شود.

ستاره سابق تیم ملی در واکنش به احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی و حمایت او از دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: من حامی هیچکس نیستم و با توجه به نتایج آقای اسکوچیچ صحبت کردم. در مورد آقای کی‌روش هم من به شخصه هیچوقت موافق بازگشت ایشان نیستم، چون معتقد هستم او امتحانش را پس داده و آزموده را آزمودن خطاست.

وی افزود: ما دو بار با آقای کی‌روش به جام جهانی رفتیم و با اسکوچیچ هم رفتیم؛ چه تفاوتی دارد؟ در جام ملت‌ها هم انتظار ما از آقای کی‌روش برآورده نشده است. این نظر شخصی من است؛ هر کسی نظری دارد و اگر واقعا به نتیجه رسیدند که آقای کی‌روش را بیاورند تشخیص خودشان است، اما از نظر من در طول هشت سال حضور کی‌روش در ایران، ما دو بار به جام جهانی رفتیم، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. منِ فوتبالی از کی‌روش توقع داشتم که در جام ملت‌ها مقام بیاوریم که نتوانستیم.

عزیزی در واکنش به اینکه او در دوران بازیگری خود فرمانبردار نبود، اما با این حال از رفتار و استوری‌های بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد گفت: مربیان تیم ملی من هستند؛ آقای مایلی‌کهن، آقای پروین، آقای برانکو، آقای طالبی و آقای ابراهیم قاسمپور هستند و می‌توانید سوال کنید که من آدم فرمانبرداری بودم یا نبودم. بحث من راجع به این بود که عده‌ای درباره تعیین و تغییر سرمربی صحبت کردند. من هیچوقت در این ماجرا ورود نکردم و به خودم هم اجازه نمی‌دادم ورود کنم که سرمربی چه کسی باشد، چون حوزه کاری من نبود. الان به عنوان پیشکسوت نظرم را می‌گویم، اما آن زمان نظرم را هم نمی‌گفتم.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->