ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد! باشگاه پیکان: برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین مشکل نداریم قهرمانی تکواندوکاران ایران در آسیا اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی
سرخط خبرها

گل‌محمدی: دیاباته به بازی با هوادار نمی‌رسد

  • کد خبر: ۱۲۴۱۹۷
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
گل‌محمدی: دیاباته به بازی با هوادار نمی‌رسد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل هوادار برای ما مهم است و ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار گفت: ما در هفته پنجم لیگ قرار داریم و بازی خیلی مهمی در پیش داریم. این امتیازات به ما کمک می‌کند و هدف اصلی ما کسب ۳ امتیاز است. هوادار تیم سخت کوش و فنی است و بازیکنان جوانی در اختیار دارد.

وی همچنین افزود: من گلایه خودم را مطرح کردم تا شاید کسی به خودش بیاید. امیدوارم بازی فردا برای ما همراه با ۳ امتیاز باشد. ما شرایط خوبی داریم، ولی بازی فردا سخت است. شرایط بازی غیرقابل پیش‌بینی است، اما امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه یکی از باشگاه‌ها به مبلغ قرارداد دو مهاجم خارجی پرسپولیس معترض شده، افزود: من شخصا دوستدارم فوتبالی حرف بزنم، اما این صحبت‌ها واقعیت ندارد. من حداقل سه تیم را می‌شناسم که هزینه آن‌ها بالاتر از ماست و از بقیه تیم‌ها بی‌خبرم. مشخصا ما بر اساس نیازهایمان یارگیری و هزینه کردیم، اما ذهن خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. باشگاه باید به این مسائل ورود کند.

گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیاباته و اینکه آیا او دیر اضافه نشده، افزود: او به بازی فردا نمی‌رسد؛ چراکه شرایط جسمانی‌اش به شکلی نیست که آماده بازی باشد و چند هفته‌ای کار دارد، اما اگر دو ماه پیش به ما اضافه می‌شد بهتر بود. با این همه از تلاش باشگاه تشکر می‌کنم که همکاری خوبی انجام داده است. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم؛ چراکه خوب یارگیری کردیم و بازیکنانی به ما اضافه شدند که عاشق پرسپولیس هستند. آن‌ها از پیشنهادات بهتری گذشتند و با جان و دل زحمت می‌کشند.

وی در مورد آخرین وضعیت لوکادیا گفت: او با توجه به دو بازی که انجام داده شرایط بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مدافعان چپ این تیم گفت: ما در دفاع چپ علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را بعد از بازگشت او خواهیم داشت و مشکلی در این پست نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->