دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس
سرخط خبرها

نیکی با مردم

  • کد خبر: ۱۲۴۲۶۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
نیکی با مردم
سیدمحمدرضا هاشمی - روزنامه نگار

یکی از احادیث امام رضا (ع) که هیچ وقت از یادم نمی‌رود و انگار در مغزم سنجاق شده این است که ایشان فرموده اند: نیکی با مردم نیمی از خردمندی است. پارسال این روز‌ها من کرونا داشتم و دورکاری می‌کردم. عجب روز‌های سیاهی بود، حالا که به آن روز‌ها فکر می‌کنم، با خودم می‌گویم چقدر خوب شد که آن روز‌های تار گذشت.

چند روزی می‌شد که خبر بد شدن حال همکار روان شاد «المیرا منشادی» را شنیده بودم و دورادور پیگیر احوالاتش بودم. هنوز وقتی یاد حال زار خودم و اطرافیانم در لحظه تحویل سال ۱۳۹۹‌ می‌افتم، می‌ترسم. کرونا زندگی همه انسان‌های کره زمین را مختل کرده بود. ویروسی که آن روز‌ها نمی‌دانستیم باید چگونه رفتار کنیم تا بتوانیم از ابتلایش دور باشیم. اما ظاهرا این ویروس کارش را خوب بلد بود.

بعد از ۱۰ روز از خانه زدم بیرون که بروم تست بدهم تا اگر این ویروس خیرندیده من را رها کرده، بروم سرکار. جواب تست مثبت بود و این یعنی ادامه قرنطینه. دلم برای خیابان، مردم و جریان زندگی تنگ شده بود. نشستم روی نیمکت ایستگاه اتوبوس، همین که اینترنت گوشی را وصل کردم، خبر درگذشت خانم منشادی را دیدم. آدم وقتی با چنین اتفاقات و واقعیت‌های زندگی روبه رو می‌شود تازه می‌فهمد چقدر ناتوان است. دعا تنها کاری بود که در روز‌های جنگیدن او با کرونا ما بچه‌های شهرآرا می‌توانستیم انجام دهیم.

اما شاید مرگ برای او شفا بوده و دل مادرش تحمل دوری از دخترش را نداشته است. خانم منشادی آدم خوشرو و مهربانی بود. این حدیث امام رضا (ع) برای شخصیت و منش او به درستی صدق می‌کند. تا امروز که یک سال از نبودنش می‌گذرد، همیشه اگر با بچه‌های تحریریه نامی از او رفته به نیکی و مهربانی اش بوده است. من کسی را ندیدم که از او چیزی جز مهربانی و نیکی به خاطر داشته باشد. خدایش بیامرزاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->