بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بایرن در اندیشه انقام از اینتر

  • کد خبر: ۱۲۴۵۴۶
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
بایرن در اندیشه انقام از اینتر
هیجان در لیگ قهرمانان با حضور بزرگان به روز دوم کشید

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از آنکه لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۳ پس از سه ماه وقفه، شب گذشته آغاز شد، امشب و در دومین روز از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها هشت بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار امشب، اینترمیلان ایتالیا در خانه میزبان بایرن‌مونیخ آلمان است. در دیگردیدار‌های مهم، اتلتیکومادرید در اسپانیا میزبان پورتو پرتغال است که مهدی طارمی را در فهرست نفراتش می‌بیند.

بایرلورکوزن آلمان نیز که این‌روز‌ها در لیگ کشورش اوضاع خوبی ندارد و با سه امتیاز از پنج بازی در رتبه چهاردهم بوندس‌لیگا قرار دارد، به‌همراه سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی کشورمان، به مهمانی کلوب‌بروژ بلژیک می‌رود. در دیگربازی‌ها بارسلونا میزبان ویکتوریاپلژن است، ناپولی در خانه از لیورپول یورگن کلوپ پذیرایی می‌کند و تاتنهام در انگلیس میزبان مارسی فرانسه است؛ همچنین آژاکسی‌ها که مربی خودشان را امسال به منچستریونایتد تقدیم کرده‌اند، پذیرای گلاسکورنجرز شدند که همین چند روز پیش با نتیجه سنگین ۴ بر ۰ مغلوب رقیبشان سلتیک شدند و اوضاع روحی خوبی ندارند.

اینترمیلان-بایرن‌مونیخ؛ نبرد شماره‌یک

این بیست‌و‌پنجمین حضور باواریایی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و جالب اینکه آن‌ها در ۲۴ دوره پیشین، فقط یک‌بار موفق نشدند از گروهشان به مرحله بعد صعود کنند. در‌حقیقت مرحله گروهی برای قهرمان بوندس‌لیگا به‌نوعی دست‌گرمی و تمرین به شمار رفته است و مسابقات برای این تیم از مرحله یک‌هشتم نهایی شروع می‌شود. ازطرف‌دیگر در چهار حضور آخر اینتری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم فقط یک‌بار موفق به صعود از گروهش شده است. دو حذف از سه حذف نراتزوری در مرحله گروهی در گروه بارسلونا رقم خورده است. البته اینتری‌ها آخرین رویارویی شان با غول مونیخی را با هدایت مورینیو به پیروزی دست یافتند و موفق شدند قهرمان اروپا شوند. در‌واقع بایرن این‌بار در مرحله گروهی به‌دنبال انتقام از اینتر است؛ انتقام شکست در فینال لیگ قهرمانان.

بارسلونا-ویکتوریا؛ یاران ژاوی به فکر گل‌باران

آبی‌و‌اناری‌ها فصل گذشته پس از نوزده سال پیاپی صعود از مراحل گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروهشان زمین‌گیر شدند. تیم جمهوری چک در همه بازی‌ها مقابل بارسا بازنده بوده است. برای آن‌ها با دیگرتیم‌های گروه تفاوت داشته باشد. آن‌ها کار بسیار سختی مقابل یاران آماده ژاوی دارند و برای حفظ آبرویشان فقط باید کم گل بخورند.

ناپولی-لیورپول؛ کلوپ در اندیشه تکرار روز‌های خوب

لیورپول از سال‌۲۰۰۵ تاکنون پنج‌بار فینالیست لیگ قهرمانان بوده که سه‌بار آن در پنج فصل گذشته رقم خورده است. حضور قبلی ناپلی‌ها، اما به سه فصل پیش بازمی‌گردد که با عبور از مرحله گروهی در حضور همین لیورپول، یک‌هشتم نهایی را به بارسلونا باختند. آخرین‌باری هم که پسران ناپل در مرحله گروهی متوقف شدند، به فصل ۱۹-۲۰۱۸ برمی‌گردد که بازهم در حضور لیورپول رقم خورد.

اتلتیکو-پورتو؛ طارمی چه می‌کند؟

این دهمین حضور پی‌درپی تیم مادریدی در مرحله گروهی است و آخرین‌باری که اتلتیکو از صعود به مرحله بعد باز ماند، به پنج سال قبل برمی‌گردد. تیم مادریدی در آخرین مصافش با پورتو برتری خوبی به‌دست آورده است و سیمئونه اگر می‌خواهد مثل ادوار گذشته به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کند، باید تیمش را با تمرکز کافی به میادین بفرست.

اتلتیکو برای سرگروهی می‌جنگد و در این مسیر شاید طارمی و یارانش جدی‌ترین رقیب به‌نظر برسند. پورتو از زمان قهرمانی با مورینیو در اروپا هجدهمین حضور متوالی در این مرحله از جام را تجربه می‌کند و در این مدت فقط پنج دوره موفق به صعود به دور حذفی نشده است. از لحاظ آماری و با تکیه بر سوابق تیم‌ها، شاید بتوان پورتو را دومین شانس صعود از این گروه معرفی کرد؛ اما همه‌چیز قرار است در زمین مسابقه معلوم شود.

بروخه-لورکوزن؛ جنگی برای مرحله گروهی

این ششمین حضور پیاپی نماینده بلژیک در دور گروهی مسابقات به‌شمار می‌رود و آن‌ها در هر پنج تجربه قبلی به دستاوردی بیشتر از این مرحله نرسیده‌اند. در مقابل این تیم بلژیکی، سردار آزمون و هم‌تیمی هایش قرار دارند و روز‌های بدی را در بوندس‌لیگا پشت‌سر می‌گذارند. گرچه سیوانه، سرمربی لورکوزن، امتیاز‌های بازی با اتلتیکو را از همین حالا نادیده گرفته است، برای امتیازگیری از دو حریف دیگرش، قدرتمند ظاهر خواهد شد و احتمالا با میدان‌دادن به مهاجم تیم‌ملی کشورمان به‌دنبال شروعی قدرتمندانه در لیگ قهرمانان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->