کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

حمایت یک شهر پشت سر طارمی

  • کد خبر: ۱۲۶۰۳۱
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
حمایت یک شهر پشت سر طارمی
ستاره ایرانی پورتو یک بار دیگر مورد هجمه رسانه‌های پرتغالی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی در شب توقف پورتو مقابل استوریل تک گل یک امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا یک بار دیگر فرشته نجات این تیم لقب بگیرد. بعد از سوت پایان بازی و زمانی که بازیکنان قصد ورود به رختکن را داشتند خبرنگار اسپورت تی وی با یک سوال جنجالی، حواشی عجیبی را رقم زد. در حالی‌که مهدی طارمی در انتظار سوال‌هایی از این مسابقه بود، این خبرنگار به اخراج ستاره فوتبال کشورمان مقابل اتلتیکومادرید پرداخت و رفتار او را شبیه‌سازی خواند که مهدی طارمی با یک لبخند جواب او را دارد. این همه ماجرا نبود و زمانی که این اتفاق به گوش سرمربی پورتو رسید، کونسیسائو ترجیح داد نشست خبری تیمش را به خاطر رفتار این خبرنگار تحریم کند و بدین صورت اعتراضش نسبت به هجمه‌های اخیر روی مهدی طارمی را نشان دهد. روی موری را شهردار پورتو هم بعد از این اتفاقات ساکت نماند و گزارشگر این شبکه تلویزیونی را یک ابله خواند!

طارمی: نمی‌توانم با یک پا بدوم!

بعد از سوت پایان بازی پورتو و استوریل که با گل دقیقه ۱۰۰ مهدی طارمی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، خبرنگار اسپورت تی وی از بازیکن ایرانی پورتو پرسید که شایعاتی درباره شبیه‎سازی او وجود دارد، ولی طارمی که ناراحت هم شده بود با توضیح صحنه برخورد او به بازیکن حریف به این سوال پاسخ داد و سپس به پرسش بعدی که در مورد سرمربی تیم بود پاسخ نداد و رفت. مهدی طارمی در ابتدای صحبت هایش به این خبرنگار گفت: بازی سختی بود. ما این را می‌دانستیم. ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم، ولی در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم. ما شانس‌های زیادی داشتیم و توپ هم در اختیار ما بود. هفته سختی بود، ولی ما باید ادامه بدهیم و شرایط را بهبود ببخشیم. وی در ادامه به نتایج بد پورتو در هفته‌های اخیر هم واکنش نشان داد و گفت: این فوتبال است و گاهی اتفاق می‌افتد. ما باید تمرکز و اعتماد به نفس خودمان را برای آینه حفظ کنیم. ستاره ملی پوش کشورمان در پاسخ به سوال بی ربط این خبرنگار درخصوص اخراجش در بازی مقابل اتلتبکومادرید در حالی که ناراحت شده بود، با لبخندی روی لبش گفت: آیا آن حرکت را شما دیدید؟ پای چپ من زیر پای ویتسل (هافبک تیم اتلتیکو مادرید) بود. این یک برخورد بود نه شبیه‌سازی. من نمی‌توانم تنها با پای راستم بدوم. درست است؟ این البته چیزی نیست و ما باید فقط درباره همین مسابقه صحبت کنیم. با این جمله طارمی اقدام به ترک مصاحبه اسپورت تی وی کرد. پس از این گفتگو درحالیکه خبرنگاران منتظر حضور سرخیو کونسیسائو در نشست خبری بودند، از او خبری نشد، اما دقایقی بعد مدیر رسانه‌ای پورتو در توییتی پرده از عصبانیت و قهر سرمربی تیم برداشت. او نوشت: مدیر پورتو نوشت: "رفتار خبرنگار اسپورت تی وی در هنگام مصاخبه از طارمی شرم آور بود. این افراد شجاع هرگز در زندگی خود از لیسبونی‌ها (بازیکنان اسپورتینگ و بنفیکا) سوال سخت نمی‌پرسند. سرجیو کونسیسائو در اعتراض به این موضوع نشست را تحریم کرد. "

شهردار پورتو: گزارشگر ابله!

این اتفاق همچنین حمایت و واکنش «روی موری را» شهردار شهر پورتو و نایب رئیس این باشگاه را در پی داشت. موریرا در فیس بوک خود نوشت: «یک تحریک وحشتناک در مصاحبه فلش توسط گزارشگر شبکه اسپورت تی وی. او تصمیم گرفت از طارمی به جای صحبت در مورد بازی و گلزنی در این مسابقه، در مورد اخراج در مادرید سئوال کند. این شرم آور و نفرت انگیز است.» موریرا همچنین طارمی را یک «جنتلمن» توصیف کرد که با اقدام خود باعث شد خبرنگار پرتغالی مثل یک ابله به کارش پایان بدهد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->