راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش» تخم هندوانه سرشار از خواص دوران بارداری نباید سبب نادیده گرفتن علائم هشدار بیماری‌ها در مادر شود تایید تعطیلی بیمارستان مهرگان مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۴۲ درصد علل مرگ و میر ناشی از سرطان‌های سیستم زنانه، مربوط به سرطان تخمدان است همه چیز درباره ویروس کرونا جدید سال ۱۴۰۳ با نام «فلیرت» سفر زوج استرالیایی با خودروی ۱۰۰ ساله به ایران آغاز عملیات بازگشت زائران خراسانی از اول تیرماه خواهد بود اعترافات پسر هفده‌ساله مشهدی که از سر خشم و غرور آدم کشت + عکس نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به همسر و فرزندانی که تحت تکفل بازنشسته هستند تعلق می‌گیرد علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد مشخص شد | بیانیه مشترک دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی
سرخط خبرها

نحوه پرداخت غرامت به زائران و وراث فوت شدگان دارای بیمه اربعین

  • کد خبر: ۱۲۶۱۱۱
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
نحوه پرداخت غرامت به زائران و وراث فوت شدگان دارای بیمه اربعین
عضو کمیته اربعین صنعت بیمه گفت: باید وراث فرد فوت شده انحصار وراث را انجام دهند پرونده تشکیل و بعد از مشخص شدن وراث خسارت به طور کامل پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف مقدمی عضو کمیته اربعین ،صنعت بیمه در خصوص شرایط و نحوه پرداخت خسارت بیمه اربعین نکاتی را بیان کرد.


بیمه زائران اربعین چه زمانی به اتمام می رسد؟


مقدمی: زمان اتمام ساعت ۲۴ فردای روزی است که افراد برمی‌گردند یعنی اگر فردی امروز برمی گردد تا ساعت ۱۲ شب فردا نیز تحت پوشش بیمه است که اگر خدایی نکرده در مسیر بازگشت اتفاقی رخ داد تحت پوشش باشد.


برای هزینه بیماری کرونا که بلافاصله جواب تست آن مشخص نمی شود چه شرایطی وجود دارد؟


مقدمی:البته برای بیماری کرونا اگر تا سه روز بعد از برگشت یک تست pcr فرد داشته باشد که نشان‌دهنده بیماری کرونا باشد آن نیز تحت پوشش بیمه قرار دارد که هزینه هایی که بایت کرونا پرداخت می شود از محل این بیمه نامه قابل پرداخت است.


آیا زائران دوباره  برای تمدید بیمه برگشتی باید به سامانه مراجعه کنند؟


مقدمی:نه نیازی به تمدید مجدد نیست و همان بیمه نامه که ابتدا پرداخت شده کافی است.


پرداخت غرامت به فوتی ها و موارد آسیب دیده چه زمان آغاز و چه مدت زمان بر خواهد بود؟


مقدمی:یک آمار اولیه منتشر شد .هنوز آمار تجمیعی وجود ندارد و کمی زمان خواهد برد حدود ۱۰۰ مورد تاکنون شناسایی شده که از افراد فوتی بیمه داشته اند .شاید این تعداد بر اساس آمار هایی که از دستگاه های متخلف مانند هلال احمر و وزارت بهداشت گرفته می شود افزایش پیدا کند.
در کل فرآیند پرداخت خسارت شروع شده است؛ باید وراث فرد فوت شده انحصار وراث را انجام دهند پرونده تشکیل و بعد از مشخص شدن وراث خسارت به طور کامل پرداخت خواهد شد. کار تشکیل پرونده در شعب بیمه مشخص شده شروع شده است. تا مدارک و فرآیند دیگر مانند گزارشات علت فوت نیز گرفته شود در نهایت خسارت در اسرع وقت پرداخت می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->