تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

نگاهی به محل برگزاری اردوی تیم‌ملی فوتبال در اتریش

  • کد خبر: ۱۲۶۳۰۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
نگاهی به محل برگزاری اردوی تیم‌ملی فوتبال در اتریش

به گزارش شهرآرانیوز؛ اردوی تیم‌ملی فوتبال در اتریش از چند روز پیش آغاز شده است. مهم‌ترین اردوی تیم‌ملی پیش از جام‌جهانی که با دو بازی تدارکاتی قوی برای تیم‌ملی همراه است و شاگردان کارلوس کی‌روش روز‌های اول و پنجم مهرماه به‌ترتیب با تیم‌های اروگوئه و سنگال بازی می‌کنند. دو مسابقه‌ای که به‌نوعی آخرین تیر‌های ترکش ایران قبل از تورنمنت مهم و دشوار جام‌جهانی است که ملی‌پوشان کشورمان باید با سه حریف قدرتمند اروپایی و آمریکایی جدال کنند. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به محل اردوی تیم‌ملی در اتریش، منطقه‌ای در جنوب وین که با امکانات خوب این روز‌ها پذیرای تیم‌ملی فوتبال است.

اردو در کنار بزرگ‌ترین مرکز خرید اتریش

وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم‌ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که با دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهربازار شناخته می‌شود. اتریشی‌های عشق خرید خوب آنجا را می‌شناسند، به‌ویژه که بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور اتریش به‌نام Shopping City Süd نام مخفف SCS در وسندروف واقع شده است؛ مرکز خریدی که در سال۱۹۷۶ احداث شده و به‌مرور گسترش پیدا کرده است.

این مرکز خرید با مساحت ۲۳۵هزار مترمربع، بزرگ‌ترین مرکز خرید اتریش است و بیش از ۳۳۰مغازه دارد. همسایگی ملی‌پوشان با این مرکز خرید می‌تواند کار را برای ملی‌پوشان که به‌دنبال خرید هستند، راحت کند؛ هرچند باتوجه‌به قوانین سخت‌گیرانه کی‌روش، باید دید ملی‌پوشان فرصت سرزدن به این مرکز خرید را پیدا خواهند کرد یا نه. البته این مرکز خرید تنها جاذبه منطقه محل اقامت ملی‌پوشان در اتریش نیست و سندروف یکی از مدرن‌ترین پیست‌های دوچرخه‌سواری اتریش، یک پیست کرلینگ، چهار زمین گلف، شهر موتور و بزرگ‌ترین مرکز سینمایی در اتریش را هم در خود جای داده است.

هتل امن آقای داجسیک

Eventhotel Pyramide یا هتل پارامید محل اقامت تیم‌ملی در اتریش در منطقه وسندروف است. هتلی چهارستاره که توسط یک اتریشی به‌نام داجسیک بنا شده است؛ هتلی که فاصله کوتاهی تا بزرگ‌ترین بازار خرید اتریش دارد. در محوطه‌ای به مساحت ۴۵هزار متر مربع بنا شده و باتوجه‌به فضای سبزی که با گیاهان مختلفی آراسته شده، به استراحتگاهی آرام برای افراد تبدیل شده است که این هتل متفاوت را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتلی که مسئولان آن می‌گویند «اقامت شما در هتل خود را با امنیت لذت‌بخش می‌کنیم.» این هتل دارای یک سالن با امکانات بدن‌سازی است که ملی‌پوشان در تمرین از آن استفاده کردند.

بازی در ورزشگاه تیم سابق خداداد

تیم‌ملی فوتبال در مدت اقامت در اتریش دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کند. تیم‌ملی در اولین بازی تدارکاتی در اتریش در روز اول مهرماه در ورزشگاه ان‌وی آره‌نا که در شهر سنت‌پولتن اتریش قرار دارد، به‌مصاف اروگوئه می‌رود. این ورزشگاه خانگی تیم SKN St. Pölten است که در لیگ دسته‌دوم اتریش حضور دارد. تیم‌ملی فوتبال در دومین بازی تدارکاتی روز ۵مهرماه در ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا به‌مصاف تیم سنگال می‌رود.

این ورزشگاه در منطقه ماریا انزروف در حومه جنوبی وین واقع شده است و ۱۰ هزارو۶۰۰ نفر گنجایش دارد. محل برگزاری بازی دوم تدارکاتی تیم‌ملی، ورزشگاه بازی‌های خانگی تیم آدمیرا واکر است که نامی آشنا برای ایرانی‌هاست؛ تیمی که در سال۲۰۰۵ یک ایرانی به‌نام مجید پیشیار آن را خرید و حشمت مهاجرانی را به‌عنوان مدیر فنی تیم و خشایار محسنی را به‌عنوان مدیر باشگاه منصوب کرد. خداداد عزیزی و مهدی پاشازاده نیز دو بازیکن ایرانی بودند که سابقه بازی در این تیم را دارند.

قدوس و محرمی هم آمدند، فقط ماند ۳ نفر!

اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران درحالی در اتریش برپا شده که بازیکنان لژیونر به‌مرور به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش اضافه می‌شوند. دیروز سامان قدوس که برای سومین سال پشت‌سرهم در برنتفورد انگلیس عضویت دارد وصادق محرمی که یکشنبه‌شب ۹۰دقیقه در ترکیب دیناموزاگرب حضور داشت به محل اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش رسید. اکنون فقط امید نورافکن، احمد نوراللهی و رامین رضاییان غایبان تیم‌ملی هستند که به‌دلیل آماده‌نشدن روادید، احتمالا تا پنجشنبه به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->