امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری
سرخط خبرها

امیر ایرانی خبر داد:‌ حضور ۵ ناوگروه نیروی دریایی ارتش به‌صورت همزمان در دریا

  • کد خبر: ۱۲۸۰۸۴
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
امیر ایرانی خبر داد:‌ حضور ۵ ناوگروه نیروی دریایی ارتش به‌صورت همزمان در دریا
فرمانده نیروی دریایی ارتش از حضور پنج ناوگروه نیروی دریایی ارتش در مناطق مختلف خبر داد و گفت: از این تعداد یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پنج ناوگروه در دریا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان پنج ناوگروه به‌صورت همزمان در دریا هستند. سه ناوشکن ایرانی شامل جماران، سهند و دنا که جزء آخرین دستاورد‌های ما است، در دریا حضور دارند.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: همچنین یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است و در یک رزمایش مرکب حضور پیدا می‌کند؛ یک ناوگروه هم مشغول حفظ و حراست و امنیت دریایی و کشتیرانی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با اشاره به برگزاری این مراسم، به تربیت نیروی تخصصی و تجهیزات‌محور اشاره و عنوان کرد: دانش‌آموختگان از توان و علم دانش بالایی برخوردار هستند؛ زیرا اساس کار تربیت نیروی نظامی عالم و متدین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->