ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست
سرخط خبرها

جشنواره دختران، به‌زودی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۹۰۷۸
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
جشنواره دختران، به‌زودی برگزار می‌شود
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: با سوادی دختران و زنان ما را به مرز‌های تمدن و پیشرفت ایرانی اسلامی نزدیک خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدی در نشست مشترک امور زنان و خانواده دستگاه‌‎های اجرایی با سازمان نهضت سوادآموزی و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: امام خمینی (ره) طلب علم را فریضه می‌دانست و از همه آحاد مردم می ‎خواست برای مبارزه با بی سوادی بطور ضربتی و بسیج عمومی قیام کنند. امروزه ما نیز با نهضت سوادآموزی روبرو هستیم که همه عضو آن هستند و باید حرکت رو به جلو را داشته باشیم و البته نباید به این مورد نیز بسنده کرد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به توسعه سواد و تعمیق سواد هم توجه ویژه داشت.
وی با اشاره به اینکه نهضت سازمان نیست بلکه اندیشه است، افزود: زمانی سوادآموزی فقط خواندن و نوشتن بود، اما امروزه باید در عرصه‎‌های جدید سواد نیز ورود کنیم و به دنبال تعریف‎های نو از سواد مانند سواد مالی، سواد عاطفی، سواد روابط اجتماعی و ... باشیم.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به نقش دختران و زنان در بحث سواد اشاره نمود و خاطر نشان کرد: نقش زنان بسیار مهم و موثر است و در مقوله آموزش بسیار توانمندتر هستند و اگر موضوع دختران، زنان و بانوان را در بحث سواد حل کنیم به مرز‌های تمدن اسلامی ایرانی بیش از پیش نزدیک خواهیم شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در ادامه این جلسه زهرا پناهی روا مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در خصوص نقش کلیدی زنان و دختران در آموزش و سهم آنان در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت مطالبی را بیان کرد و گفت: بحث برگزاری جشنواره دختران در حیطه‌های مختلف از جمله دختران و سبک زندگی، دختران و آموزش و ... در دستور کار قرار دارد و به زودی شاهد برگزاری این جشنواره خواهیم بود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->