وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم
سرخط خبرها

قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد

  • کد خبر: ۲۲۵۳۳۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت ۹هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاضی ناظر بر محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت ۹هزار دلار جریمه کرد و گفت در صورت ادامه این رفتار ممکن است حکم زندان برای ترامپ صادر شود.

قاضی ژان مرچان در یک دستور نوشتاری تصریح کرد: این جریمه ممکن است برای بازدارندگی ترامپ کافی نباشد ولی او صلاحیت اعمال مجازات بالاتر را ندارد.

مرچان نوشت: بدینوسیله به متهم اخطار می‌شود که دادگاه، تخلفات عمدی از دستورات اعلام شده را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم مجازات حبس را در نظر خواهد گرفت.

این قاضی فدرال برای جلوگیری از انتقاد ترامپ از شاهدان و سایر افراد دخیل در این پرونده، این حکم را اعلام کرد.

از سوی دیگر قاضی ناظر بر محاکمه ترامپ، وی را برای هر یک ۹ بیانیه برخطش علیه قوانین دادگاه هزار دلار جریمه کرد.

قاضی همچنین به ترامپ دستور داد تا این بیانیه‌ها را در اولین فرصت از حساب شبکه‌های مجازی خود حذف کند.

هنگامی که خبرنگاران از ترامپ خواستند در مورد جریمه اظهارنظر کند، ترامپ پاسخی نداد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->