اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی

  • کد خبر: ۱۳۰۵۶
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی
حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد حماسه ماندگار و الهام بخش ۹ دی، این حماسه بزرگ را عرصه نمایش اقتدار، بصیرت، ولایت مداری، هوشمندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن و دفاع از ارزش‌های انقلابی ودینی دانست.
به گزارش شهرآرانیوز، متن بیانیه به شرح ذیل است: 


بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَدُاللهِ فوقَ ایدیهِم (فتح: ۱۰)

"یوم الله ۹ دی ماه" سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمه الله علیه) و تجلی گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و نمایش اقتدار، بصیرت، ولایت مداری، هوشمندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن و دفاع از ارزش‌های انقلابی ودینی می‌باشد.

ﺑﻪ درﺳﺘﯽ ﮐﻪ زﻧﺪه ﻧﮕﻪ داﺷﺘﻦ اﯾﻦ روز ﺑﺰرگ، ﺗﺎرﯾﺨﯽ و ﺗﺎرﯾﺦ ﺳﺎز و ﺑﺮرﺳﯽ رﯾﺸﻪ ﻫﺎ، ﻋﻠﻞ و ﻋﻮاﻣﻞ، آﺛﺎر، ﺑﺮﮐﺎت، ﭘﯿﺎﻣﺪﻫﺎ و ﭘﯿﺎم ﻫﺎی آن، ﺧﻮد ﻧﯿﺰ ﻣﻮﺟﺐ ﻧﺸﺮ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺑﺼﯿﺮت اﻓﺰاﯾﯽ و ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از ﺟﺮﯾﺎﻧﺎت ﻧﻔﻮذ و رﺧﻨﻪ در داﺧﻞ ﮐﺸﻮر و ﻧﻈﺎم و ﺑﺮوز ﻓﺘﻨﻪ ﻫﺎﯾﯽ ازاﯾﻦ دﺳﺖ در ﺳﺎﻟﯿﺎن ﺑﻌﺪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

این فتنه اگر چه خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد، اما با هدایت مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد و بار دیگر نشان داد که دست خداوند بالای دست همه توطئه گران است و خداوند یار و یاور مومنان است. این حوادث و فرجام نیک آن در نهم دی که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود، تجربیات گرانسنگ و نوینی را برای نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آن‌ها در قبال توطئه‌های آینده دشمنان اسلام، هوشیارتر باشیم.

یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند. این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد.

امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می‌داریم که بار دیگر خباثت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار ضمن بد عهدی‌های پسا برجام، می‌کوشد با ایجاد شبکه‌های نفوذ، فتنه دیگری را برای تهدید آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک ببیند.

در پایان ما کارمندان بسیجی شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در آستانه گام دوم انقلاب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌داریم که ما با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند؛ ذره‌ای از آرمان‌های انقلا ب و در رأس آن از استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه، حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مبارزه همه جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم و با پیروی از آیه‌ی شریفه‌ی "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و لا تفرقوا... " تحت فرمان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همچنان در کنار هم برادرانه می‌مانیم و تمامی این کشت و کشتار‌ها و تفرقه افکنی‌ها را محکوم می‌نماییم و همواره با وحدت کامل با اقتدا به ولایت، به مسیر رشد و اعتلای کشور ادامه خواهیم داد و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ از همکاران و ﻋﻤﻮم ﺷﻬﺮوﻧﺪان ﺑﺮای ﺷﺮﮐﺖ در ﻣﺮاﺳﻢ ﻣﺤﻮری ﮔﺮاﻣﯿﺪاﺷﺖ ﯾﻮم اﷲ ۹ دی ﮐﻪ در میدان شهدا مشهد الرضا (علیه السلام) ﺑﺮﮔﺰار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ دﻋﻮت می‌نماییم.

وان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون

گزارش خطا
برچسب ها: حماسه ۹ دی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->