هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه! ۴ راهکار ساده و موثر برای تمیز کردن گوش‌ها راه‌اندازی ۵ ایستگاه تقویت‌کننده همراه‌اول برای روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد
سرخط خبرها

ماجرای درگیری در مجاورت هنرستان دخترانه صدر در خیابان کارون تهران چه بود؟

  • کد خبر: ۱۳۱۱۵۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
ماجرای درگیری در مجاورت هنرستان دخترانه صدر در خیابان کارون تهران چه بود؟
پلیس تهران در خصوص ماجرای یک درگیری در نزدیکی هنرستان صدر در خیابان کارون تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در خصوص ماجرای یک درگیری در خیابان کارون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، عصر امروز در پی وقوع درگیری در خیابان کارون عوامل کلانتری سریعا در محل حضور پیدا کردند.

بررسی‌ها حاکی از آن بود که این درگیری میان تعدادی از اراذل و اوباش بوده است که بلافاصله عوامل اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

لازم بذکر است از آنجایی که این درگیری در مجاورت هنرستان دخترانه و در ساعات پایانی کلاس درس آنها بوده نگرانی تعدادی از والدین و دانش آموزان را در پی داشته است.

شایعات منتشر شده و دروغ پردازی های صورت گرفته در این خصوص تکذیب می شود و  به هیچ وجه مورد تایید نمی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->