اظهارنظر گروسی در مورد وقفه در مذاکرات ایران و آژانس شهباز شریف: خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه زنده می‌ماند + فیلم ابلاغ پیام تسلیت ملت و دولت قطر به رهبر انقلاب و ملت ایران آمریکا و انگلیس ۶ بار فرودگاه «الحدیده» یمن را بمباران کردند (۲ خرداد ۱۴۰۳) مقایسه جالب تصاویر تشییع شهید رئیسی با مراسمات دهه شصت + تصاویر «باقری‌کنی» با حکم مخبر سرپرست وزارت خارجه شد مقامات کدام کشور‌ها برای ادای احترام به تهران آمدند؟ (۰۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدئو | ادای احترام معاون نخست‌ وزیر افغانستان به رئیس‌جمهور شهید و همراهان انتصاب «سیدمحمود حسینی‌پور» به سمت سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور ویدئو | ادای احترام وزیر مسکن و فرستاده ویژه مالدیو پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان امیر قطر وارد تهران شد + فیلم وزیر خارجه کویت عازم ایران شد وزیر خارجه بلاروس وارد تهران شد + عکس معاون اجرایی رئیس جمهور: پیکر آیت الله رئیسی فردا پیش از مغرب به خاک سپرده خواهد شد + فیلم وزیر خارجه مصر برای اولین‌بار به تهران آمد ویدئو | نوه‌های شهید رئیسی در آغوش رهبرمعظم انقلاب فرماندار مشهد: تاکنون ۱۰۰ هزار نفر در سایر استان‌ها برای حضور در مراسم خاکسپاری رئیس جمهور ثبت‌نام کرده‌اند + فیلم ویدئو | ورود نخست وزیر سوریه برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای همراه ویدئو | ورود رئیس مجلس لبنان برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور
سرخط خبرها
مهاجری روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا :

معتقدم آقای رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ مجدداً کاندیدا خواهد شد

  • کد خبر: ۱۳۱۶۶
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
معتقدم آقای رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ مجدداً کاندیدا خواهد شد
روزنامه ایران با محمدمهاجری روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا در باره انتخابات مجلس یازدهم و اوضاع سیاسی کنونی کشور مصاحبه‌ای انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بخش‌هایی از اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:
ارزیابی من این است مجلس آینده مجلس فاقد وزنه‌های سیاسی خواهد بود. اما اگر مجموع نظام به این نتیجه برسد که این نیرو‌های سیاسی غیر خبره باید مهار شوند، باید به قیمت بی‌قدر شدن مجلس یازدهم اتفاق بیفتد؛ زیرا در مقابلش یک قیام ملی به وجود خواهد آمد.
چرا هنوز هم خیلی‌ها می‌گویند مجلس اول بهترین مجلس بود؟ عده‌ای معتقدند، چون شورای نگهبان نبود؛ من این را رد نمی‌کنم، اما فقط به این دلیل نبود؛ اگر آدم‌هایی که در مجلس هستند بزرگ نباشند، نهاد‌های دیگر مانند مجمع و شورای نگهبان ناگزیر به تصویب مصوبات می‌شوند. آدم‌های بزرگ چنان به شرع و قانون اساسی مسلط هستند و مستدل حرف می‌زنند که شورای نگهبان هم به خودش اجازه نمی‌دهد مصوبات آن مجلس را رد کند. منظور از آدم‌های بزرگ و قوی، کسانی هستند که از حقوقدانان و فق‌های شورای نگهبان برتر باشند تا این اتوریته به وجود بیاید. با چنین مجلسی است که مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان در مقام عمل آچمز می‌شوند.
نزدیک انتخابات که می‌شود نمایندگان همه شعاری می‌شوند و می‌خواهند ادای مدرس را دربیاورند تا چهار سال دیگر بمانند.
به جد معتقدم آقای رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ مجدداً کاندیدا خواهد شد. نشانه‌هایش هم از همین الان مشخص است. بعضی کار‌هایی که آقای رئیسی می‌کند اصلاً کار رئیس قوه قضائیه نیست؛ مثلاً بازدید از کارخانه یا مرکز UCF اصفهان و...


جزئیات بیشتر در خبرآنلاین : https://www.khabaronline.ir/news/1336262

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->