مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند
سرخط خبرها

آمریکا مانع تحقیق در مورد پول‌های نقد منتقل شده به افغانستان

  • کد خبر: ۱۳۲۶۷۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
آمریکا مانع تحقیق در مورد پول‌های نقد منتقل شده به افغانستان
سیگار اعلام کرد که دولت بایدن مانع تحقیق در مورد پول‌هایی می‌شود که زیر نام کمک بشردوستانه در یک سال گذشته به افغانستان فرستاده شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اداره بازرس ویژه امریکا برای بازسازی افغانستان "سیگار" گفت: که می‌خواهد در مورد ۱.۱ میلیارد دالر کمک‌های نقدی که در یک سال گذشته به بانک مرکزی افغانستان ارسال شده، تحقیق کند.

نشریه بلومبرگ امروز چهارشنبه (۱۱ عقرب/آبان)، گزارش داده است که تحقیقات سیگار در مورد پول‌های نقدی ارسال شده، با کارشکنی برخی از نهادهای دولتی آمریکا روبه‌رو شده است.

جان سوپکو، بازرس ویژه برای بازسازی افغانستان گفت: دفتر او برای اولین بار در تاریخ خود قادر نیست به دلیل عدم همکاری چندین نهاد دولتی گزارشی از هزینه‌های دولت آمریکا در افغانستان ارائه کند.

جان سوپکو گفت: آژانس توسعه بین‌الملل آمریکا و وزارت خزانه داری این کشور از ارائه اطلاعات در مورد ۱.۱ میلیارد دالر پول‌های نقدی که به افغانستان زیر کنترل طالبان فرستاده شده است، خودداری کرده و وزارت خارجه آمریکا نیز اطلاعات مورد نظر را به آنان نداده‌است.

بربنیاد گزارش سیگار، اداره توسعه بین‌المللی و وزارت امور خارجه آمریکا گفته‌اند که کمک‌های مستمر آمریکا بشردوستانه است و بخشی از بودجه‌ای نیست که سیگار بر آن نظارت می‌کند.

به گفته سیگار، زنان اکنون با خطرات قابل توجهی از جمله کاهش امنیت و عدم دسترسی به آموزش و مراقبت‌های صحی مواجه هستند.

منبع: yjc

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->