زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

شکست بانوان والیبال نشسته در گام اول

  • کد خبر: ۱۳۳۲۰۲
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
شکست بانوان والیبال نشسته در گام اول
بانوان ملی‌پوش والیبال‌نشسته در اولین بازی قهرمانی جهان مغلوب تیم قدرتمند آمریکا شدند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نخستین دیدار تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست همراه بود. تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران که در گروه B مسابقات قهرمانی جهان به‌میزبانی بوسنی حضور دارد، در نخستین دیدارش مقابل آمریکا قرار گرفت و برابر تیم قهرمان پاراالمپیک‌های ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد.

شاگردان مریم ایرانمنش در این مسابقه در دست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۶ شکست خوردند و در دست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مقابل حریف قدرتمندشان پیروز شدند. در همین روز در گروه A رواندا ۳ بر ۱ لهستان را شکست داد. تیم بانوان ایران که علاوه بر آمریکا، با تیم‌های کانادا و اسلوونی نیز هم‌گروه است، در دومین بازی به‌مصاف اسلوونی خواهد رفت و در روز آخر به‌مصاف کانادا می‌رود. تیم کشورمان در دوره قبلی این مسابقات در سال ۲۰۱۸ به مقام نهم رسید و امیدوار است بتواند در رقابت‌های این دوره به رتبه بهتری دست پیدا کند.

ایرانمنش: جسارت رقابت با قهرمان را داشتیم

مریم ایرانمنش، سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان، بعد از بازی برابر تیم‌ملی آمریکا گفت: با اینکه نتیجه را واگذار کردیم، گرفتن یک دست از این تیم که عنوان قهرمانی پاراالمپیک را دارد، برای بازیکنان بسیار لذت‌بخش بود. مسابقه‌ای بسیار زیبا و پایاپایی را پشت‌سر گذاشتیم و با اینکه در این مدت در رویدادی شرکت نکرده بودیم، بازیکنان ما با جسارت مقابل حریف ظاهر شدند و تاکتیک‌های خوبی را در این مسابقه به نمایش گذاشتند. او افزود: آمریکا تیم بسیار منسجمی داشت. قدرت بازیکنان این تیم در اسپک‌زدن زیاد بود. سرویس‌هایشان با اینکه آرام بود، به‌گونه‌ای بود که دریافت آن‌ها سنگین بود. ایرانمنش ادامه داد: بازیکنان تیم‌ملی با همه توان کار کردند. قول داده‌ایم که ارتقای رنکینگ داشته باشیم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

امید به ارتقای رنکینگ

ندا پنجه‌باشی، از ملی‌پوشان خراسانی والیبال‌نشسته بانوان که در بوسنی حاضر است، اظهار کرد: در دو روز ابتدایی تمرین تیمی، پیشرفت زیادی کردیم و توانستیم آمادگی خوبی کسب کنیم. در بازی تدارکاتی به‌مصاف تیم برزیل رفتیم. نسبت به بازی برابر این تیم نگرانی داشتیم و در مسابقه دوستانه‌ای که با این تیم برگزار کردیم، متوجه شدیم تیم‌ملی ما بسیار پیشرفت کرده است. بازی‌های دوستانه باعث شد نگرانی‌مان از تیم‌های حاضر در این رویداد از بین برود و توانایی‌هایمان را باور کنیم. حالا همگی امیدواریم در پایان این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و رنکینگمان را در جدول رده‌بندی ارتقا ببخشیم.

رقابت با بهترین‌ها پس از ۴ سال غیبت

هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به‌میزبانی سارایوو درحال برگزاری است. تیم‌ملی بانوان ایران پس از غیبت چهارساله در میادین بین‌المللی بعد از سیزده دوره اردو راهی این مسابقات شده است. با وجود اینکه تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان کشورمان در میان ۹کشور مدال‌آور در دوره‌های مختلف مسابقات جهانی جایگاهی ندارد، ارتقای رنکینگ بزرگ‌ترین دستاوردی است که والیبال‌نشسته ایران در این بخش از مسابقات جهانی می‌تواند به آن دست یابد. این ارتقا به حضور در مسابقات آسیا و کسب سهمیه پاراالمپیک کمک زیادی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->