پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

دختران والیبالیست خراسانی به لیگ برتر نرسیدند

  • کد خبر: ۱۴۴۵۷۱
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
دختران والیبالیست خراسانی به لیگ برتر نرسیدند
رقابت‌های سری A و B لیگ یک والیبال بانوان کشور با معرفی قهرمانان و ناکامی پنج نماینده استان به پایان رسید.

مژده رنگیان  | شهرآرانیوز؛ هیچ یک از سه نماینده خراسان رضوی در لیگ یک نتوانستند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند. تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمان مسابقات والیبال سری A لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۱ معرفی شد. در سری B نیز هر دو نماینده مشهد حذف شدند.
مسابقات مرحله نهایی و پلی‌آف سری A لیگ دسته یک زنان که از یازدهم دی به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۲۵ آبان اصفهان شروع شده بود، با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان رسید.

حضور ۳ نماینده از خراسان رضوی

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال باشگاه‌های سری A لیگ دسته یک زنان که با حضور شانزده تیم به صورت فرمول لیگ ملت‌ها (VNL) از ۱۹‌مهر آغاز شده بود که در نهایت بعد از گذشت پنج هفته رقابت و انصراف دو تیم از این دوره از رقابت‌ها، با معرفی شش تیم برتر به پایان رسید. در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، نصر امید، زرین اسکان میاندوآب، ثمین تربت حیدریه، آرمان‌سازه خراسان رضوی و منافی آذربایجان شرقی در جایگاه اول تا ششم جدول قرار گرفتند و به مرحله نهایی صعود کردند. سورن خراسان رضوی سومین نماینده خراسان بود که در پایان این مرحله حذف شد.
مرحله نخست پلی‌آف این مسابقات با حضور شش تیم برتر مرحله مقدماتی در دو گروه پیگیری شد و تیم‌های آرمان‌سازه خراسان رضوی و ثمین تربت حیدریه از گروه V و فولاد مبارکه سپاهان و نصر امید از گروه U به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

شهرآورد خراسانی‌ها در رده‌بندی

در دیدار‌های نیمه‌نهایی فولاد مبارکه سپاهان و نصر امید با پیروزی برابر حریفان راهی دیدار فینال رقابت‌ها شدند تا ثمین و آرما‌ن‌سازه برای کسب مقام سومی حریف یکدیگر شوند. در آخرین روز این رقابت‌ها نیز دو مسابقه برگزار شد که در دیدار رده‌بندی ثمین خراسان رضوی و آرمان‌سازه خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفتند و ثمین با شکست ۳ بر ۰ حریف به مقام سومی و مدال برنز دست یافت. آرمان‌سازه نیز به چهارمی رسید.

در آخرین مسابقه این رقابت‌ها نیز تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نصر امید با هم رقابت کردند و فولادی‌ها ۳ بر ۰ نصر امید را شکست دادند و قهرمان شدند تا نصر امید به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند.
بدین ترتیب مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A لیگ دسته یک زنان پس از سه ماه، با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نصر امید سهمیه لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۲ را به‌دست آوردند.

ناکامی مشهدی‌ها در سری B

در مسابقات والیبال سری B لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۱ نیز خراسان دو نماینده به نام‌های مدرن پیشرفته و پریسا داشت، اما این دو تیم نیز نتوانستند به نیمه نهایی صعود کنند و در نهایت این دوره با قهرمانی تیم خوش‌سیمای آمل به پایان رسید.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها دو تیم درین البرز و خوش‌سیمای آمل در سالن انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی دست یافت. درین البرز که در ست‌های اول و سوم این دیدار ۲۵‌بر‌۱۳ و ۲۵‌بر‌۱۹ به‌پیروزی رسیده بود در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵‌بر‌۱۷، ۲۵‌بر‌۱۹ و ۱۵‌بر‌۱۱ نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد. در دیدار رده‌بندی نیز تیم نفت امیدیه ۳ بر ۱ محبوب هرمزگان را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت تا این رقابت‌ها پس از برگزاری ۱۱۷‌مسابقه به پایان برسد.

 

مرحله مقدماتی سری B لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۱ با حضور ۲۴ تیم در چهار گروه شش تیمی در قالب ۱۰۱ مسابقه پیگیری شد و ۲۶ آذر هشت تیم برتر (از هر گروه دوم تیم) به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
مرحله نهایی این مسابقات نیز از ۱۲‌تا ۱۶‌دی به میزبانی درین البرز در شهر کرج برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->