فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

آغاز به کار نمایشگاه هم‌افزایی ۱۱۳ تشکل فرهنگی و اجتماعی در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۳۸۹۰
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
آغاز به کار نمایشگاه هم‌افزایی ۱۱۳ تشکل فرهنگی و اجتماعی در مشهد
 به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، نمایشگاه بزرگ رویداد هم‌افزایی ۱۱۳ تشکل و فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی افتتاح شد.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز، مراسم آغاز به کار رویداد هم افزا ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی، صبح امروز ۱۸ آبان‌ماه، با حضور مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت و یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی در محل سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

حضور مردم در زمان چالش‌ها

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی اجتماعی خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران گفت: مسایل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.

وی افزود: اگرچه گروه‌های مردمی تاکنون در رفع مسایل اجتماعی ورود کرده‌اند، اما نیازمند فعالیت بیشتر در این زمینه هستیم.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات و رفع چالش‌ها باید به سراغ مردم برویم و در این مسیر استفاده از توان مردمی در بخش نرم افزاری و عملیاتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نظری ادامه داد: رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی که اکنون شاهد برپایی آن هستیم، مصداقی از شکل‌گیری نگاه‌های بسیار خوب مردمی و حضور مردم در صحنه همراه با درک مسائل و یافتن راهکار برای معضلات موجود را نشان می‌دهد و این تلفیق بر بستر مردمی نتیجه بخش خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری ترکیب انرژی، قدرت و جسارت جوانی با تجربه افراد کارکشته به حل مسائل و گره گشایی منتهی خواهد شد.

 راه‌اندازی سایت هم‌افزا

شعیبی، دبیر رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی در نشست خبری این رویداد اعلام کرد که دبیرخانه این رویداد از سه ماه گذشته کار خود را آغاز کرده واز تشکل‌ها دعوت به عمل آورده است.

دبیر رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی در بخشی دیگر  از صحبت‌های خود از راه‌اندازی سایت هم‌افزا خبر داد و گفت: ۱۱۰ تشکل مردم نهاد، در صفحه‌ای اختصاصی و در قالب کاتالوک، ویدئو و پوستر در این سایت رویکردها و برنامه‌های خود را معرفی می‌کنند.

به گفته وی این رویداد در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع نمایشگاه و در قالب غرفه‌های اندیشه‌ای، تفکری و گفت وگویی برگزار می‌شود.

۱۱۶ غرفه در ۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی

این نمایشگاه با حضور تشکل‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد در سطح استان خراسان رضوی و در فضای ۵ هزار متری در قالب ۱۱۶ غرفه به معرفی تجربیات و ایده‌های خود می‌پردازند.

غرفه موسسه شهرآرا و انتقال تجربه ارتباط با مردم

غرفه شهرآرا درحالی در میان غرفه‌های تشکل‌های فرهنگی حاضر در این نمایشگاه فعال است که محلی برای انتقال تجربه‌ها وایده‌های فرهنگی است. به ویژه تجربه‌هایی که در ارتباط مستقیم با مردم و مخاطبان به دست آمده است و می‌تواند برای حل مسائل و چالش‌های برخی از اتفاقات راهگشا باشد.

عرضه ۹ عرصه در نمایشگاه

این رویداد ویژه در قالب عرصه‌های اجتماعی، تربیتی و آموزشی، جریان رسانه و هنر، حوزه خانواده، سبک زندگی عفیفانه، کتاب و کتاب‌خوانی، صنایع خلاق فرهنگی و عرصه فکر و اندیشه، با هدف ایجاد بستری مناسبی برای ارتباط و اتصال موثرتر افراد، موسسات و مجموعه‌ها، ارائه دستاوردها، توانمندی‌ها و تجربه زیسته، ارتباط با مدیران و مسئولان برای ایجاد شبکه‌های تخصصی مردمی به عنوان همیاران دولت، شکل گرفته است.

این رویداد طی دو روز ۱۸ و ۱۹ آبان ماه جهت حضور علاقه‌مندان از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد حرم مطهر رضوی دایر است، تا موسسات و مجموعه‌های مردمی پیشران، محور هم‌افزایی و انتقال تجربه در بین فعالان فرهنگی اجتماعی استان قرار گیرند.


ببینید:
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->