سرخط خبرها

بازگشت صیاد منش به تمرینات هال سیتی

  • کد خبر: ۱۳۴۱۶۶
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
بازگشت صیاد منش به تمرینات هال سیتی
الهیارصیادمنش، مهاجم ملی پوش ایرانی باشگاه هال سیتی انگلیس به زودی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد. این بازیکن مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از غایبان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی الهیار صیادمنش است. مهاجمی که اگر دچار مصدومیت نمی‌شد درجام جهانی به میدان می‌رفت. صیادمنش، اما به دلیل آسیب دیدگی حضور در این تورنمنت را از دست داده است. با این حال او دوران نقاهت را به پایان رسانده و قصد نرم دوی دارد. او به زودی در میادین فوتبال حاضر خواهد شد. الهیار درباره بازگشت خود به زمین چمن می‌گوید: «خوشبختانه مصدومیتم کاملاً برطرف شده و با پیگیری و اقدامات پزشکی خوب و فشرده‌ای که داشتم، شرایط پایداری دارم. از روز دوشنبه نرم‌دوی و تمرینات هوازی را شروع کردم و خدا را شکر بدون مشکل کار کردم. دردی را هم در پایم احساس نکردم تا به ادامه تمرینات و وضعیت خودم امیدوار شوم. این موضوع بعد از پارگی همسترینگ برای من بهترین خبر و اتفاق ممکن بود و مرا به آینده و تکرار شرایط خوب بسیار امیدوار کرد.» 

صیادمنش قراردادی بلند مدت با باشگاه هال سیتی انگلیس دارد و به گفته کارشناسان فوتبال انگلیس یکی از آینده‌های لیگ انگلیس محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->