درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

ستاره جنجالی از استقلال جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۴۱۹۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
ستاره جنجالی از استقلال جدا می‌شود؟
بازیکن مطرح استقلال شاید راه جدایی از این باشگاه را در پیش بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سیاوش یزدانی مدافع استقلال بدون شک یکی از خبرسازترین بازیکنان استقلال در یک سال اخیر بوده است. او که تا قبل از شروع فصل گذشته خیلی درخششی نداشت و با محمود فکری سرمربی وقت استقلال به مشکل خورده بود با آمدن فرهاد مجیدی سر و سامان گرفت و تا نیم فصل سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود.

با مشمول شدن او و محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال راهی ملوان انزلی شد، اما به دلیل بی اعتنایی و عدم روحیه مناسب نتوانست نظر کادرفنی ملوان را جلب کند. پس از پایان فصل موفق شد با گرفتن کفالت به خدمت سربازی‌اش پایان دهد و به استقلال بازگردد. یزدانی می‌دانست، چون دیر به تیم اضافه شده است باید تمرینات سختی را پشت سر بگذارد، اما با گذشت چند هفته از شروع لیگ ریکاردو ساپینتو او را یکبار هم در لیست ۱۸ نفره قرار نداد. رفته رفته رابطه او با ساپینتو شکرآب شد تا اینکه در اقدامی جنجالی با کنایه به جشن تولد سرمربی پرتغالی توئیت زد و از حضور در تمرینات استقلال محروم شد.

یزدانی با واسطه و عذرخواهی به استقلال بازگشت، اما باز هم جایی در ترکیب نداشت. خبر‌هایی رسیده که این بازیکن قصد دارد در نقل‌وانتقالات نیم فصل دوم از این تیم جدا شود، چون ساپینتو از زوج عارف غلامی و سیلوا در خط دفاعی استفاده می‌کند و با توجه به حضور مرادمند شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->