رئیس موساد به تل‌آویو بازگشت گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آتش‌سوزی مشکوک در شهرک صنعتی فلینت‌شایر در ولز بریتانیا + فیلم

  • کد خبر: ۱۳۵۳۹۸
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
آتش‌سوزی مشکوک در شهرک صنعتی فلینت‌شایر در ولز بریتانیا + فیلم
اداره آتش نشانی ولز شمالی از اعزام آتش نشانان برای اطفای حریق در شهرک صنعتی در منطقه فلینت‌شایر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، منطقه صنعتی بوکلی تولیدکننده شلنگ‌های صنعتی و لاستیک های صنعتی است. این تولیدات در توزیع برق، صنایع شیمیایی، غذا، کاغذ و پتروشیمی در بریتانیا، اروپا و اخیرا در منطقه غرب آسیا به کار می‌رود.

همچنین شرکت اسکاتیش پاور که خدمات رسانی برق در این منطقه را بر عهده دارد، ضمن عذرخواهی از مشترکان برق در این منطقه، اعلام کرده است: قطعی برق در منطقه بوکلی ولز، به صورت برنامه ریزی نشده، صنایع و تاسیسات این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

بریتانیا یکی از مناطقی است که در مرکز بحران انرژی به واسطه جنگ روسیه و اوکراین قرار دارد و به دلیل جابجایی‌های مکرر در دولت خود با فقدان عملکرد یکپارچه و نارضایتی های مردمی مواجه است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->