افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

ستاره برزیل کدام تیم را قهرمان جام جهانی می‌داند؟

  • کد خبر: ۱۳۵۵۱۷
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
ستاره برزیل کدام تیم را قهرمان جام جهانی می‌داند؟
کافو ستاره سابق فوتبال جهان پیش‌بینی خود را از قهرمان جام جهانی ارائه کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کافو ستاره اسبق فوتبال جهان پیش‌بینی کرد برزیل برای ششمین بار می‌تواند قهرمان جام جهانی شود. کاپیتان سابق سلسائو که در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ جام قهرمانی را بالای سر برده پیش‌بینی‌های خود را به کمیته عالی ارائه کرد.

کافو که سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، گفت: تیم‌هایی مانند برزیل، انگلیس، آرژانتین و فرانسه رتبه‌های برتر جهان را دارند. آلمان، بلژیک و پرتغال نیز بسیار قدرتمند هستند. همه آن‌ها پتانسیل رسیدن به فینال و قهرمانی در جام جهانی را دارند.

کافو همچنین انتظار دارد قطر به عنوان کشور میزبان جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی برسد. او پیش‌بینی می‌کند این کشور در گروه A پس از هلند در رده دوم قرار می‌گیرد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس پیروز می‌شود.

ستاره اسبق فوتبال جهان و برزیل، یادآور شد: قطر در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. این تیم بازیکنان باتجربه و کادر مربیگری خوبی دارد و آن‌ها با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ نشان دادند که چقدر خوب هستند. قطر در گروه A به مصاف تیم‌های باتجربه خواهد رفت، اما امیدوارم بتواند در این مسابقات پیشرفت بیشتری داشته باشد.

کافو انتظار دارد نیمه نهایی بین برزیل و آرژانتین برگزار شود. او همچنین از فرانسه برای شکست پرتغال در چهار مرحله آخر حمایت می‌کند.

وی گفت: مسابقه بین آرژانتین و برزیل بازی آسانی نیست، زیرا آن‌ها دو قدرت بزرگ فوتبال جهان هستند که بهترین بازیکنان جهان را دارند. فرانسه و پرتغال نیز بازی بسیار سختی خواهند داشت، اما من انتظار دارم فرانسه فینالیست شود. آن‌ها بازیکنان مهمی مانند کریم بنزما و امباپه را دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->