لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته

  • کد خبر: ۱۳۷۱۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته
کاربران توئیتر در مقایسه با سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک مالک توئیتر در توئیتی اعلام کرد که تعداد ثبت نام کاربران جدید به بالاترین رقم خود در تاریخ این پلتفرم رسانه اجتماعی رسیده است.

بر اساس اسلایدهایی از یک گفتگوی شرکتی که او به صورت آنلاین منتشر کرد، ثبت نام های جدید به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز در هفت روز منتهی به ۱۶ نوامبر افزایش یافت که ۶۶ درصد نسبت به هفته مشابه در سال گذشته میلادی جهش نشان می‌دهد.

ماسک در توئیت دیگری در اوایل روز یکشنبه گفت: فکر می‌کنم مسیری را به سمت توئیتر می‌بینم که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می‌رود.

توئیتر از زمانی که این مالک میلیاردر شرکت تسلا و اسپیس ایکس مسئولیت این پلتفرم را بر عهده گرفت، در هفته‌های اخیر با چیزی که ماسک آن را «کاهش شدید درآمد» می‌خواند، دست و پنجه نرم می‌کند.

وی علت این امر را از دست دادن تبلیغ‌کنندگانی دانست که کمپین‌های توئیتر خود را به دنبال تغییرات ماسک در این پلتفرم متوقف کرده‌اند.

در اوایل ماه جاری میلادی، ماسک نیمی از نیروی کار توییتر، از جمله تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، و حقوق بشر و اخلاق هوش مصنوعی را اخراج کرد.

این موضوع، همراه با تصمیم قبلی ماسک برای دریافت هزینه از کاربران برای تیک آبی توئیتر، نگرانی‌هایی را در مورد تعدیل محتوای این پلتفرم و افزایش حساب‌های جعلی و این که چگونه ممکن است این امر بر تصویر ذهنی مردم از تبلیغ‌کنندگان توییتر تأثیر بگذارد، برانگیخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->