حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
سرخط خبرها

آمریکا از بمب افکن جدید نیروی هوایی خود رونمایی کرد

  • کد خبر: ۱۳۷۸۹۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
آمریکا از بمب افکن جدید نیروی هوایی خود رونمایی کرد
نیروی هوایی آمریکا اعلان کرده که هواپیمای بمب افکن راهبردی"بی - ۲۱ رایدر"از سال آینده به ناوگان جنگی این کشور خواهد پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز، از خبرگزاری فرانس پرس؛ نیروی هوایی آمریکا قصد دارد دست کم ۱۰۰ فروند ازاین هواپیما را با بهای نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار برای هر فروند، سفارش دهد که پیش بینی می‌شود نخستین آن در ۲۰۲۳ تکمیل و تحویل داده شود.

این هواپیما که تازه‌ترین بمب افکنی است که در چند ده سال گذشته وارد ارتش آمریکا می‌شود به تدریج جایگزین بمب افکن‌های ب- ۱ و ب - ۲ خواهد شد که در دوره جنگ سرد به پرواز درآمده اند.

نوثروپ گرومن شرکت سازنده این هواپیما اعلان کرده که اکنون ۶ فروند از این بمب افکن‌ها در مراحل مختلف ساخت و آزمایش در تاسیسات پالمادیل در کالیفرنیا قرار دارد.

نام این بمب افکن به یاد حمله سال ۱۹۴۲ یک فروند بمب افکن ارتش آمریکا به توکیو، تعیین شده که نخستین حمله هوایی این کشور به خاک اصلی ژاپن، در پی حمله ناگهانی نیرو‌های آن به بندر پرل هاربر در سال پیش از ان، بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->