رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماندگاری هوای سرد شبانه تا اواسط هفته (٢٠ آذرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۹۳۳۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
ماندگاری هوای سرد شبانه تا اواسط هفته (٢٠ آذرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد شبانه تا اواسط هفته ماندگار است، اما دمای روزانه به‌تدریج روند افزایشی خواهد داشت، به‌گونه‌ای که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در ساعات روز بین ٧ تا ١٠ درجه گرم‌تر می‌شود و همچنین در ساعات شب از شدت و برودت هوای سرد کاسته می‌شود. 

سخایی| شهرآرانیوز؛ زهرا آهنگر‌‌زاده ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته کوهسرخ با کمینه دمای ١٠ درجه زیر صفر سردترین و بردسکن با بیشینه دمای ١١ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١ درجه زیر صفر و ٣ درجه گزارش شده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ۵ درجه در سردترین ساعات ٣ درجه زیر صفر خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای امروز با گذر ابر به‌خصوص در جنوب شرق استان احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد. ضمن اینکه برای ساعات شب در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه برای مناطق بادخیز غرب، بخش‌های جنوبی و شرقی استان افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت. 

آهنگر‌زاده تأکید کرد: هوای سرد شبانه تا اواسط هفته ماندگار است، اما دمای روزانه به‌تدریج روند افزایشی خواهد داشت، به‌گونه‌ای که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در ساعات روز بین ٧ تا ١٠ درجه گرم‌تر می‌شود و همچنین در ساعات شب از شدت و برودت هوای سرد کاسته می‌شود. 

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ٢۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ۵٨ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ٧٣ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->