نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

روزشمار سقوط تیم فوتسال رکن‌آذین

  • کد خبر: ۱۳۹۵۲۹
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
روزشمار سقوط تیم فوتسال رکن‌آذین
با قبول پانزدهمین شکست در هفته هفدهم نماینده مشهد با قدرت به سمت نابودی می‌رود!

شهرآرانیوز؛ مسابقات هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال دیروز برگزار شد و نمایندگان مشهد مطابق پیش‌بینی مقابل حریفانشان تن به شکست دادند. تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه مشهد که فانوس‌به‌دست کابوس سقوط است، در خانه به مصاف سفیر گفتمان رفت و در سویی دیگر فرش‌آرا هم در اصفهان میهمان گیتی‌پسند بود؛ دیدار‌هایی که مطابق پیش‌بینی با شکست مشهدی‌ها همراه بود، اما دو اتفاق متفاوت در مشهد و اصفهان رقم خورد.

قعرنشین لیگ در مشهد جدالی پایاپای با سفیر گفتمان داشت و تا آستانه کسب امتیاز پیش رفت، ولی تیم باتجربه‌تر شهر در اصفهان به‌سادگی و با نتیجه‌ای سنگین بازی را به میزبانش واگذار کرد. تیم فوتسال رکن‌آذین ۲ بر ۱ قافیه را به سفیر گفتمان باخت و فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند شکست سنگین ۶ بر ۲ را تجربه کرد.

رکن‌آذین با نیمکت متفاوت مقابل سفیر

نبرد رکن‌آذین خاورمیانه مشهد و سفیر گفتمان تهران دیروز درحالی در سالن شهدای تاکسی‌رانی مشهد برگزار شد که از همان ابتدا نیمکت خالی این تیم بیش از هر چیز به چشم می‌آمد؛ جایی که کادرفنی قبلی این تیم همگی استعفا کرده و کنار رفته بودند و فقط حسین اسلامی، مدیرفنی تازه‌منصوب‌شده این تیم، روی نیمکت بود؛ مردی که البته خیلی زود از همان ابتدای کار وقتی نیمکتش را خالی می‌دید، کتش را درآورد و شمایل یک سرمربی به خود گرفت. جدایی کادرفنی رکن‌آذین شامل حمید بی‌غم، منصور مولایی و علی رئوف فقط به همین‌جا ختم نمی‌شد و برخی بازیکنان سرشناس این تیم ازجمله میثم برمشوری که از ابتدای نیم‌فصل دوم به جمع مشهدی‌ها اضافه شده بود، با فسخ قرارداد از رکن‌آذین رفته بودند.

نمایش چشمگیر تازه‌وارد‌ها

نماینده مشهد روی نیمکت کادرفنی نداشت و اسلامی یک‌تنه امور فنی تیم را رتق‌وفتق می‌کرد، اما در میدان دو بازیکن جدید داشت که نمایشی چشمگیر داشتند. کلوین برزیلی و یوسف‌خواه که به‌تازگی به جمع مشهدی‌ها پیوسته‌اند، در این بازی بار‌ها با نمایش خوبشان تیم را تا آستانه گل‌زنی پیش بردند و همین عملکرد خوب، بازیکنان دیگر تیم را هم به شور آورده بود. البته نیمکت‌نشینی رخشانی و عیدی هم از مسائلی بود که با تغییرات جدید روی نیمکت این تیم رقم خورده بود؛ اگرچه عیدی در اواخر بازی در پاورپلی به میدان آمد و یک موقعیت عالی گل‌زنی را هم از دست داد.

سرعت، هیجان و احساسات

قرمزپوشان رکن‌آذین دیروز نمایشی سراسر سرعت، هیجان و احساس داشتند؛ تیمی که دیگر بازیکنانش خودشان را بازنده نمی‌دیدند و با توجه به وضعیت جدول دست به بازی احساسی و انتحاری زده بودند، به نحوی که بازی تیم خوب و یکدست سفیر گفتمان هم که در یکی دو هفته گذشته حریفان بالانشین را زمین‌گیر کرده بودند، دستخوش چالش کرده بود؛ دیداری که کم مانده بود به تساوی کشیده شود و اگر خوش‌شانسی میهمان نبود، حالا رکن‌آذین دست‌کم یک امتیاز در جیب داشت.

زور فرش به گیتی نرسید

دیگرنماینده فوتسال مشهد بازی را مقابل گیتی‌پسند خوب شروع کرد. فرش‌آرا خیلی زود دروازه‌اش در اصفهان باز شد، اما بازیکنانش بلافاصله به گل تساوی رسیدند. بعد از آن دوباره گیتی‌پسند گل زد و این‌بار کاپیتان سروری بود که کار را به تساوی کشاند، اما پس از این گل دیگر فرش‌آرا نتوانست مقابل گیتی‌پسند مقاومت کند و تاکتیک پاورپلی هم برای این تیم جوابگو نبود تا ۶ بر ۲ بازنده باشد. این باخت پس از سه پیروزی پیاپی فرش‌آرا را دوباره در مسیر ناکامی قرار داد. فرش‌آرا با این شکست در جدول تا پله نهم سقوط کرد و گیتی‌پسند سی‌وشش‌امتیازی شد و جایگاه سوم جدول را حفظ کرد تا همچنان در رقابت قهرمانی باشد.

هفته قابل‌پیش‌بینی لیگ

در دیگربازی‌های هفته نیز مانند دو بازی نمایندگان مشهد نتایجی به‌نسبت قابل‌پیش‌بینی رقم خورد. آناصنعت پاسارگاد قم در خانه ۵ بر ۲ بازی را به فولاد زرند واگذار کرد. گهرزمین سیرجان در یک بازی سنگین خانگی ۴ بر ۳ مقابل کراپ الوند تن به شکست داد، آن هم در بازی‌ای که تا نیمه آن ۳ بر ۰ از حریف پیش بود. در تبریز مس صدرنشین ۶ بر ۳ مقاومت البرز، یکی از تیم‌های فانوس‌به‌دست را از پیش رو برداشت. زندی‌بتن کلاردشت ۳ بر ۰ صنایع پشتیبان را شکست داد و سن‌ایچ ساوه ۳ بر ۲ و به‌سختی قند کاترین آمل را برد. بدین‌ترتیب در پایان این هفته از رقابت‌ها مس سونگون با ۴۵ امتیاز صدر را حفظ کرد و تیم‌های کراپ الوند و گیتی‌پسند هم با ۳۷ و ۳۶ امتیاز دوم و سوم هستند. در پایین جدول هم رکن‌آذین و مقاومت البرز همچنان با ۴ و ۱۱ امتیاز چهاردهم و سیزدهم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->